LarZen Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Er ikke ofte jeg kjøper bil spill men dette må jeg nok ha! Men kommer det til Steam eller må vi bruke Windows store dritten? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 I første omgang må en nok bruke styggedommen som en kaller windows store for å få spillet dessverre. Men ettersom quantum break etterhvert kommer til steam er det nok ingen umulighet at vi får se FH3 der om noen måneder og, så det kommer vel ann på hvor tålmodig en er. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Veldig kult at kjøper du det en gang så kan du spille det på PC og Xbox One, savegames følger bare profilen. Samme kan jeg spille på PC mot venner som har det på Xbox One, det har jeg ventet lenge på. 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 (endret) Hva med støtte for ratt og pedaler? Har det kommet til Apex? Jeg har ikke testet det siden det kom ut. Ja ratt support har det heldigvis etterhvert fått, det ser og ut som vi kommer til å få det "out of the box" på forza horizon 3 og. http://forzamotorsport.net/en-us/news/fm6a_wheel_support edit: Avean var noen sekunder kjappere enn meg. Jeg har et ratt som ikke er offisielt støttet. Det har ikke vært noe problem i andre spill, men tipper UWP greier å føkke det opp på et vis. Støtter det cross platform multiplayer forresten, slik at de med 144 Hz skjermer kan spille med 144 FPS mot konsollracere med 30 FPS? Endret 20. september 2016 av Orwandel Lenke til kommentar
Soles Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Flere som har vunnet i Lotto? Betaler dere virkelig 899,- for et bilspill Har du ikke får til 899 for et awesome bilspill Nei ellers takk! det e jo nesten like mye som æ betal før Chevy Nova og Chrysler 180 i årsavgift.. Kjører du sånne biler er det ikke rart du har råd til noe. det e 2 veteran bila som æ arva etter min bestefar. har ikke registret dem ennå pga har et prosjekt. prioriterer heller det viktige man har livet å bruka penga med sunn fornuft. ekke akkurat den person som bruka kreditt, førr å så gå i gjeld resten av livet. 1 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Sier mer om hvor kresen og sær du er. Er bare en film da mann, ikke vits i å stresse over kvaliteten. Hehe....der ser vi kompetansen ja. 1 Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Flere som har vunnet i Lotto? Betaler dere virkelig 899,- for et bilspill Når man i hovedsak spiller den type spill så ja og Forza franchisen er verdt vært eneste øre og man kan allerede nyte det i helgen 1 Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Er ikke ofte jeg kjøper bil spill men dette må jeg nok ha! Men kommer det til Steam eller må vi bruke Windows store dritten? Tviler sterkt på att Microsoft slipper dette til en direkte konkurent 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Gleder meg helt sjukt mye faktisk! Endelig skal jeg få spille et bilspill jeg har lyst å spille igjen. Veldig fornøyd med at spillet kommer på PC. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Ser lekkert ut, blir spennende å se hva Sony og Pholony Digital kan levere med deres kommende Gran Turismo Sport, selv om det nok er en del måneder igjen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Tviler sterkt på att Microsoft slipper dette til en direkte konkurent Tenkte at siden dem gjorde det med Quantum Break så kanskje det var håp for dette spillet også. Men det spørs... Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 For meg er disse spillene det beste innen bilspill pga de leverer "kjøreglede". Motorlyd høres ut som ekte motorlyd, skrensing høres ut som skrensing og ikke datagenerert som i Gran Turismo. Du har vanvittige detaljer og helt åpen verden med fantastiske online muligheter og modding av biler. Forza serien har alltid vært synonymt med kvalitet. Elsker hovedspillene også men Horizon er og forblir mine favorittspill pga åpenheten. Ta en bil og drift langs fjellveier og gjør hva du vil. 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Flere som har vunnet i Lotto? Betaler dere virkelig 899,- for et bilspill Når man i hovedsak spiller den type spill så ja og Forza franchisen er verdt vært eneste øre og man kan allerede nyte det i helgen Jeg kommer nok til å kjøpe standard-utgaven som koster 600,- (som også er dyrt). Jeg liker ikke at utgivere av populære spill skrur opp prisen fordi de vet at det er mange som kjøper det uansett pris. Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Ikke et ord om HDR .... Utrolig Shallow anmeldelseVel, mitt inntrykk er at spillbransjen og "spilljournalister" vet særdeles lite om HDR.Hørt noen LevelUpcast i det siste og de har en god del huller i sin kunnskap om HDR. IGN drev og missinformerte om HDR i en periode, og de brukte lang tid på å "overbevise" internt at de faktisk trengte en 4k HDR skjerm i redaksjonen. Alt i alt er HDR for oss spesielt interesserte, og så kan resten av folket få "oppdage" dette om et par år. Jeg er fremdeles overrasket over at folk fortsatt kjøper dvd-filmer når jeg sitte med UHD-disker som spikrer billedkvaliteten. Det sier litt om hvor lite peiling, hvor lite kresen, og hvor lite folk bryr seg. Så HDR blir for oss AV-frelste i første omgang. Spillbransjen har drevet med HDR og Linear Space fargerom i årevis, da det har store matematiske fordeler i shader og postprosessering. Men siden AV bransjen ikke har fulgt opp før nylig har man gjort konvertering av det endelige bildet når det er ferdig rendrert Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Hva er antall FPS på Xbone versjonen? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Hva er antall FPS på Xbone versjonen? 24, trenger ikke mer. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Det er ikke alle typer spill hvor høyere FPS utgjør så veldig stor forskjell, men akkurat i bilspill (og første-persjon skytere) vil jeg ha så høy FPS som mulig. Det gjør at det er lettere å kontrollere bilen, og man får bedre fartsfølelse IMHO. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Snakker om sola... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Ikke den svære forskjellen på grafikken som jeg håpet på, selv om det er tydelig på noen av snuttene. FPS er nok den største forskjellen, og i bilspill syns jeg at fps er viktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå