Gå til innhold

ANMELDELSE: Forza Horizon 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med støtte for ratt og pedaler? Har det kommet til Apex? Jeg har ikke testet det siden det kom ut.

Ja ratt support har det heldigvis etterhvert fått, det ser og ut som vi kommer til å få det "out of the box" på forza horizon 3 og. 

http://forzamotorsport.net/en-us/news/fm6a_wheel_support

edit: Avean var noen sekunder kjappere enn meg. 

Jeg har et ratt som ikke er offisielt støttet. Det har ikke vært noe problem i andre spill, men tipper UWP greier å føkke det opp på et vis.

Støtter det cross platform multiplayer forresten, slik at de med 144 Hz skjermer kan spille med 144 FPS mot konsollracere med 30 FPS? :)

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Flere som har vunnet i Lotto?

Betaler dere virkelig 899,- for et bilspill  :rofl:

Har du ikke får til 899 for et awesome bilspill :D

Nei ellers takk!

det e jo nesten like mye som æ betal før Chevy Nova og Chrysler 180 i årsavgift..

Kjører du sånne biler er det ikke rart du har råd til noe.

det e 2 veteran bila som æ arva etter min bestefar. har ikke registret dem ennå pga har et prosjekt.

prioriterer heller det viktige man har livet å bruka penga med sunn fornuft.

ekke akkurat den person som bruka kreditt, førr å så gå i gjeld resten av livet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

For meg er disse spillene det beste innen bilspill pga de leverer "kjøreglede". Motorlyd høres ut som ekte motorlyd, skrensing høres ut som skrensing og ikke datagenerert som i Gran Turismo. Du har vanvittige detaljer og helt åpen verden med fantastiske online muligheter og modding av biler. Forza serien har alltid vært synonymt med kvalitet.

Elsker hovedspillene også men Horizon er og forblir mine favorittspill pga åpenheten. Ta en bil og drift langs fjellveier og gjør hva du vil.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Flere som har vunnet i Lotto?

Betaler dere virkelig 899,- for et bilspill  :rofl:

Når man i hovedsak spiller den type spill så ja og Forza franchisen er verdt vært eneste øre og man kan allerede nyte det i helgen

Jeg kommer nok til å kjøpe standard-utgaven som koster 600,- (som også er dyrt). Jeg liker ikke at utgivere av populære spill skrur opp prisen fordi de vet at det er mange som kjøper det uansett pris.

Lenke til kommentar

Ikke et ord om HDR .... Utrolig Shallow anmeldelse

Vel, mitt inntrykk er at spillbransjen og "spilljournalister" vet særdeles lite om HDR.

Hørt noen LevelUpcast i det siste og de har en god del huller i sin kunnskap om HDR.

IGN drev og missinformerte om HDR i en periode, og de brukte lang tid på å "overbevise" internt at de faktisk trengte en 4k HDR skjerm i redaksjonen.

Alt i alt er HDR for oss spesielt interesserte, og så kan resten av folket få "oppdage" dette om et par år.

Jeg er fremdeles overrasket over at folk fortsatt kjøper dvd-filmer når jeg sitte med UHD-disker som spikrer billedkvaliteten.

Det sier litt om hvor lite peiling, hvor lite kresen, og hvor lite folk bryr seg.

Så HDR blir for oss AV-frelste i første omgang.

Spillbransjen har drevet med HDR og Linear Space fargerom i årevis, da det har store matematiske fordeler i shader og postprosessering. Men siden AV bransjen ikke har fulgt opp før nylig har man gjort konvertering av det endelige bildet når det er ferdig rendrert :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...