Formula90 Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Hei, på Arbeid har jeg en Lenova laptop som jeg har i en dock. Har 2 skjermer koblet til docken, en til vga og en til Dvi. Tror ikke det er flere porter der bake. finnes det noen annen måte å koble enda en skjerm til? eventuelt 2? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Hva er modellbetegnelsen på dockingen? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 (endret) Hvis du som du sier ikke har flere utganger (på nyere dockinger er det gjerne en displayport eller to i tillegg til VGA og DVI) har du 2 (3)muligheter. - Du kan skaffe deg en docking med flere utganger. - Du kan koble en skjerm i utgangen(e) på PCen - Du kan bruke en MST-hub hvis du har mini-displayport på PCen (evt dockingen) Merk at om du kan bruke mer enn 3 utganger samtidig kan variere etter hvilken modell du har av PC (gjerne om den har dedikert grafikk eller ikke) - men er det en nyere PC med displayport 1.2a eller nyere skal du kunne bruke en MST-hub som f.eks denne; https://www.amazon.com/Club3D-Mini-DisplayPort-Multi-Display-CSV-5400/dp/B00MV55Q6U Når jeg tenker meg om har du en mulighet til; Du kan kjøpe skjermer som kan daisy-chaines med Displayport (I praksis det samme som en MST-hub, men med en kabel til første skjerm på vanlig måte, kun noen få skjermer støtter dette) Endret 20. september 2016 av kjetilkl Lenke til kommentar
Sushifire Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 (endret) Kan anbefale en slik en: https://www.komplett.no/product/795135/pc-nettbrett/pc-tilbehoer/adapter/evga-uv-plus-39 Brukt på flere maskiner med få skjermutganger. Plug and play. Endret 20. september 2016 av Sushifire Lenke til kommentar
Squashie Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Displayport kan daisy-chaine opptil tre skjermer(hvis skjermene støtter det), finnes også 1til3 displayport-huber for rundt 900kr, dette forutsetter selvfølgelig at du har DP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå