Harald Brombach (digi.no) Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Tusenvis av heismontører tar i bruk utvidet virkelighet, kanskje også i Norge Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Det er jo genialt for de som må klippe riktig ledning på bomber i filmer og serier.. Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Det er jo genialt for de som må klippe riktig ledning på bomber i filmer og serier.. Hvorfor det? De klipper jo alltid riktig uansett. Og alltid i siste sekund. 5 Lenke til kommentar
mathiash98 Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Det er jo genialt for de som må klippe riktig ledning på bomber i filmer og serier.. Hvorfor det? De klipper jo alltid riktig uansett. Og alltid i siste sekund. Nå kan de bruke mindre tid, som artikkelen spesifiserer. Så sparer både regissør og seer tid! 2 Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Det er jo genialt for de som må klippe riktig ledning på bomber i filmer og serier.. Hvorfor det? De klipper jo alltid riktig uansett. Og alltid i siste sekund. Nå kan de bruke mindre tid, som artikkelen spesifiserer. Så sparer både regissør og seer tid!Men det blir jo ikke like spennende. Lenke til kommentar
KWPHWF43 Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Her i Norge tipper jeg at det blir fagforeningslederen som dukker opp på skjermen .. Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Jeg har allerede en plan med Holocast. -Påkrevd for å entre mitt meget spartansk møblerte hjem. -Bare programmere inn pynt på veggene. Avhengig av om det er foreldre/svigers, eller gutteklubben bleikfeit og dvask, -Så er programmene klar. -Ingen behov for materielle goder her i huset... ? 3 Lenke til kommentar
taleg Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Jeg syns det her helt utrolig at ikke flere har sett potensialet i AR (Augmented Reality, hololens opererer på en plattform som bruker AG som visningsmodell). Det som blir beskrevet over er bare toppen av et veldig stort isfjell med potensiale som AG har.. Kan med litt kreativt tenkning overta for howto videoer, tv, mobil, underholdning, hjemmekino, skjermer generelt og mye mye mer.. (men enn så lenge er det bare i start gropa). Skulle ønske brillene mine hadde den typen funksjon jeg, da med en enkel app type api..ikke ulikt appene til mobiltelefoner. Lenke til kommentar
taleg Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Har noen lignende planer selv.. med da sticky programmer som henger fast på de virtuelle veggene her i huset.. Slutt på en tv som dominerer rommet for alltid for å si det sånn.. pluss en drøss endre praktiske og morsomme ideer.. Gleder meg til jeg får kloa i en (når prisen har sunket en hel masse). Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Jeg har allerede en plan med Holocast. -Påkrevd for å entre mitt meget spartansk møblerte hjem. -Bare programmere inn pynt på veggene. Avhengig av om det er foreldre/svigers, eller gutteklubben bleikfeit og dvask, -Så er programmene klar. -Ingen behov for materielle goder her i huset... HoloLens og holocaust er to ganske forskjellige ting... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå