Gå til innhold

Tusenvis av heismontører tar i bruk utvidet virkelighet, kanskje også i Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns det her helt utrolig at ikke flere har sett potensialet i AR (Augmented Reality, hololens opererer på en plattform som bruker AG som visningsmodell). Det som blir beskrevet over er bare toppen av et veldig stort isfjell med potensiale som AG har..

Kan med litt kreativt tenkning overta for howto videoer, tv, mobil, underholdning, hjemmekino, skjermer generelt og mye mye mer.. (men enn så lenge er det bare i start gropa).

Skulle ønske brillene mine hadde den typen funksjon jeg, da med en enkel app type api..ikke ulikt appene til mobiltelefoner.

Lenke til kommentar

Har noen lignende planer selv.. med da sticky programmer som henger fast på de virtuelle veggene her i huset.. Slutt på en tv som dominerer rommet for alltid for å si det sånn.. pluss en drøss endre praktiske og morsomme ideer.. Gleder meg til jeg får kloa i en (når prisen har sunket en hel masse).

Lenke til kommentar

Jeg har allerede en plan med Holocast. -Påkrevd for å entre mitt meget spartansk møblerte hjem. -Bare programmere inn pynt på veggene. Avhengig av om det er foreldre/svigers, eller gutteklubben bleikfeit og dvask, -Så er programmene klar. -Ingen behov for materielle goder her i huset...

HoloLens og holocaust er to ganske forskjellige ting...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...