VeXx Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Finnes det noen webshopper som sender varer med faktura?? Får ikke penger før 12.des og er surt å vente. Hadde vært utrolig greit. Håper noen har erfaringer med dette. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 de aller fleste web-shopper sender i postoppkrav så bestiller du varene dine 1 uke før 12.12 har du varene samtidig som du har penga. Varene kan ligge 14 dager på posten før du henter de også om det er et tilbud du ikke vil gå glipp av. Husk bare at henter du ikke varene dine får du straffegebyr fra butikken du handla fra. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 men hva hvis du sier at du skal ha varen "hjem på døren" må man betale der å da? kan det betales kontant i cash?? Lenke til kommentar
xoop Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 men hva hvis du sier at du skal ha varen "hjem på døren" må man betale der å da? kan det betales kontant i cash?? Ja, eller med bankkort. Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 men hva hvis du sier at du skal ha varen "hjem på døren" må man betale der å da? kan det betales kontant i cash?? Bare kort Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Synes faktura er en dårlig løsning i form for sikkerhet. Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Synes faktura er en dårlig løsning i form for sikkerhet. Med tanke på??? /Fordi?? Lenke til kommentar
larsidar Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Tviler på så mange webshoper sender faktura til vanlige kunder. Bedriftskunder kan nok få noe enklere, men da må man gjennom en kredittvurdering først. Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Vet faktisk om noen webshopper som bruker faktura ja. Da er det snakk om heavy kredittvurdering først. Synes faktura er en god løsning. Kundene føler seg sikrere - slipper å betale online, og får produktet hjem før de må betale det. For nettbutikkene er det ikke noe stort problem, da det går an å forsikre seg mot svindel. Det kommer selvsagt litt an på bransje og kundegruppe. Databransjen f.eks. har en kundegruppe som i stor grad er komfortable med å betale med kort online. Det er derfor ikke verd invisteringen (det er en omstendelig prosess med fakturautsteding) å legge opp til betaling med fakturaer. skal man derimot selge garnnøster til enldre kan man regne med at mange av kundene ikke engang har et kredittkort Lenke til kommentar
olavr Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg hadde i hvert fall ikke sendt varer til totalt ukjente uten å få betalt på forskudd eller pr postoppkrav. Jeg har opplevd å ikke få betalt av folk jeg trodde jeg kjente. Bedre å være føre var.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå