Gå til innhold

Hi-Fi klubben med knallpris på ny CD Mp3 spiller

Anbefalte innlegg

For å ha sagt det, jeg er ikke fanboi av noe slag, og kom over dette tilbudet da jeg bestilte et par Portapro hodetelefoner fra Hi-Fi klubben. Dette er IKKE ment som reklame for nevnte butikk. Med all hypingen av de dyre Mp3 spillerne med HD, tenkte jeg det garantert må være en del folk som enten ikke har råd til dem, eller prioriterer annerledes enn å putte en liten formue i en lommespiller. Til denne prisen er det også en bra julegave idé. Om jeg blir kastet ut av forumet for dette, får det så være. Jeg jobber ikke for Hi-Fi klubben eller noe slikt :blink:

ARGON MP3/WMA/CD-spiller til medlemspris

Har nettopp meldt meg inn i cybertainment, da det er gratis (og uten forpliktelser). Er litt småsurt å måtte melde seg inn for å i det hele tatt kunne lese artiklene, men det får så være.

Prisen på den saken der er bare 398,-, og den støtter Mp3 og WMA i tillegg til vanlige audio CD'er. Mer specs:

Denne bærbare multi-spilleren er det første produktet fra Hi-Fi Klubbens eget varemerke - Argon. Den skiller seg ut på flere måter i forhold til andre bærbare CD-spillere som er på markedet:

God lydkvalitet

Argon spilleren har god lydkvalitet - enten du hører på vanlige CD-plater, eller MP3-/WMA-filer. Et godt tips for å få best mulig lydkvalitet på MP3 og WMA er å bruke minst mulig komprimering (høy bitrate). WMA-filer med 164kbps bitrate har en vesentlig bedre lydkvalitet enn opptak med 96kbps. Dette hører du godt i Argon spilleren.

Foruten å spille av vanlige CD-plater (CD/CD-R/CD-RW), støtter Argon også MP3-filer i 32k -> 320kbps bitrate og WMA-filer i 64k -> 160kbps! Avhengig av bitraten, kan du ha opptil 24 timer med musikk på en enkelt CD-plate (700Mb/64kbps WMA)

Opptil 13 minutter støtminne

Argon spilleren har opptil 800 sekunders støtminne (ved WMA-avspilling), som er over 13 minutter! Ved avspilling av CD blir anti-sjokk minnet 120 sekunder. Du kan altså trygt ta spilleren med på joggetur uten at yndlingssangene dine hopper og hakker...

Forventet levering medio september 2003 ved bestilling nå.

................................................................................................................

Tekniske data:

1Bit D/A converter (16 bit oppøsning)

Auto CD/MP3/WMA omskifter (leser CD/CD-R/CD-RW)

3-strålet laser

Inntil 32 spor kan programmeres

Hurtigsøk av MP3/WMA

Støtter ID3 visning

Continue/Intro/Single Music/Program/Random Play mode

Repeat funksjon (Repeat, A-B repeat)

Bass Boost

Equalizer

Audio Line out

Kan lade opp oppladbare batterier (batterier ikke inkludert)

Hodetelefon

Batteri-indikator (4 nivå)

Størrelse: 134mm x 128mm x 27mm (bxdxh)

Vekt: 230g

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...