AfterGlow Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Har omtrent 1300 «likes» mot 20 000 «dislikes» på YouTube.Metal Gear-fansen har ikke mye fint å si om denne Metal Gear Survive-videoen Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Det er jo en åpenbar cashgrab. Ikke rart folk blir sint. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Det kan godt være at det ikke er noe i veien med selve spillet, men Metal Gear har aldri vært survival horror-spill og hvis Konami vil lage det så er det bedre at de starter en ny franchise fremfor å klistre MG-navnet på noe som åpenbart ikke har noe med IPen å gjøre, da det bare virker som et utrolig flaut forsøk på markedsføring og tiltrekker seg masse negativ oppmerksomhet. Men så er Konami per i dag et selskap man egentlig bare kan gi opp å forvente noe fra. Hvis noen hadde fortalt meg for 20 år siden at jeg en dag skulle sitte og slenge dritt om Konami ville jeg aldri trodd dem. Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Kunne heller vært en gratis DLC til MGSV... Lenke til kommentar
entername Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Er jo ganske lattis kor stor del av dette spelet som berre er MGSV. Burde jo kansje berre lansert det som ein del av sistnevnte eller som ein DLC. Når det er sagt kan det hende spelet er helt OK, men det mister liksom litt sjel når du ser at dei knapt har tatt seg bryet med å gi det ein i utganspunktet. Lenke til kommentar
NoirNow93 Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Så får de bare mislike det da, de har rett til å mislike noe, det er ikke kriminelt å mislike noe.....and that's that. Jeg har sluttet å bry meg om hva folk synes, og det å slenge seg på hype eller hate-toget bare fordi det er populært er noe jeg aldri har hatt trangen til å gjøre. Jeg personlig kommer til å kjøpe dette spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå