Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 kjøpte mitt abit ic7 demobrukt via komplett for ikke så lenge siden, bare en liten ting jeg lurer på, har dere også inter CSA gigabit lan tilkobling på hovedkortet ? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 kjøpte mitt abit ic7 demobrukt via komplett for ikke så lenge siden, bare en liten ting jeg lurer på, har dere også inter CSA gigabit lan tilkobling på hovedkortet ? På ic7 uten g så er porten der men den funker ikke. Det er billigere å lage masse ic7-g kort for så å disable det som ikke skal være der på ic7 Tro om den finnes noen form for mod elns for å få den til å funke. Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Du mangler fysisk en brikke på kortet mener jeg og huske. Eller så kan du jo prøve å flashe bios til IC7-G, tviler på at det går men du kan jo prøve. Endret 27. november 2003 av Bofur Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Du mangler nok selve brikken ja Irriterte meg grønn over den lille hvite lappen som satt der. Så irriterte jeg meg grønn over at nic ikke virket. Så surfet jeg rundt på nettet og be rød/rosa i ansiktet da jeg fant ut at det ikke var nic på kortet... Endret 27. november 2003 av enden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 ah, kjipt :/ irriterende å ha porten der uten at den funker Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 ah, kjipt :/ irriterende å ha porten der uten at den funker vet, prøver hele tiden å stappe firewirekontakten i den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå