Fotoskrulla Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Gylden morgen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
5 d II Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Vakkert og harmonisk ikke minst fordi sola, treet og breddene mot vannet ligger i det gylne snitt! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. september 2016 Forfatter Del Skrevet 20. september 2016 Vakkert og harmonisk ikke minst fordi sola, treet og breddene mot vannet ligger i det gylne snitt! Takk skal du ha! Hyggelig at du likte det. (og når jeg ser brukernavnet ditt, så regner jeg med du er en med litt foto-peiling ) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Herlig lys, farger etc. etc. lenge leve høsten - - - så kanskje vi slipper snøen. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. september 2016 Forfatter Del Skrevet 20. september 2016 Herlig lys, farger etc. etc. lenge leve høsten - - - så kanskje vi slipper snøen. Roar Ja, det haster ikke med snø enda. Heldigvis så har ikke sommeren helt sluppet taket heller enda, det er godt! Det var en fin morgen dette her. Bildet er så og si rett fra kamera, jeg har bare foretatt et lite toppkutt og klonet bort et skilt. Takk for kommentar! Hyggelig at du titter innom! Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Nydelig Helene, skarp og flotte farger. :-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. september 2016 Forfatter Del Skrevet 21. september 2016 Nydelig Helene, skarp og flotte farger. :-) Takk skal du ha Jimmy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg