M4ds Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Jeg har nylig opprettet en ny Gmail-bruker, og vil overføre mine abonnementer fra en tidligere konto til den nye. Jeg prøver virkelig å forstå meg på hva jeg må gjøre for å overføre Youtube-abonnementene mine til den nye, men blir bare sendt til x antall forskjellige sider som gjør meg mer forvirret. Jeg kom over en side der det stod at jeg kunne laste ned "produkter" som youtube, slik at jeg hadde abonnementene mine, men finner ingen måte å importere dette til den nye brukeren. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Enkleste er vell bare og ta et screenshot/skrive ned hvem du var subscriba til (regner med du snakker youtube) Hvis ikke vet jeg ikke Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 20. september 2016 Forfatter Del Skrevet 20. september 2016 YouTube ja. Har dessverre mange lister med lagrede videoer og abonnementer som tar for lang tid til at det er verdt det :/ jeg synes å huske at det er en mulighet å flytte bruker, men de har visst endret systemet siden den tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå