ethomassen Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Sildabordet i Haugesund 2016 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Jeg ville ikke bli forundret om det var like kaotisk som bildet beskriver. Lista ut i øvre høyre hjørnet ville jeg ha klona bort - likeledes et par lyse felter i kanten helt nede i samme side. Bortsett fra det nevnte er kaoset fullbragt. Jeg vet ikke om de hersens sildeolje fabrikkene fortsatt er i drift? Husker den spesielle duften derfra både sommeren 1971 og 1972 da jeg deltok under visefestivalen i Haugesund. Roar Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 20. september 2016 Forfatter Del Skrevet 20. september 2016 Jeg ville ikke bli forundret om det var like kaotisk som bildet beskriver. Lista ut i øvre høyre hjørnet ville jeg ha klona bort - likeledes et par lyse felter i kanten helt nede i samme side. Bortsett fra det nevnte er kaoset fullbragt. Jeg vet ikke om de hersens sildeolje fabrikkene fortsatt er i drift? Husker den spesielle duften derfra både sommeren 1971 og 1972 da jeg deltok under visefestivalen i Haugesund. Roar Takker for gode råd. Jo det er like kaotisk som det ser ut for. Dette er vel en time etter oppstarten slik at de fleste har vel fått metta seg.Men sildoljelukt finnes ikke lengre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg