Monty95 Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Har fått en feil på EU-kontroll om lys bak som ikke fungerer. Verken kjørelys eller bremselys fungerer. Så jeg tok ut "innmaten" i lykten, og ser at den er rustet og våt. Denne må altså skiftes. Det jeg lurer på, er hva denne gjenstanden heter? Legger ved bilde og håper noen der ute vet hva denne heter slik at jeg kan få tak i en ny. :-) Lenke til kommentar
Duppsko89 Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 (endret) Pæreholder er ordet som jeg vet om i hvert fall:-) Tror de fleste delelageransatte finner den da. Endret 19. september 2016 av Duppsko89 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Bytter man som regel ikke hele lykta? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Moderatormelding Tittel endret til noe mer beskrivende. Tilbakemeldinger på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 (endret) Kan du ikke bare gjøre noe så smart som å ta med deg delen å oppsøke noen som kan se på den og bestemme hva det er? Hvis delen kan erstattes og tas av så behøver man jo ikke erstatte hele lykta, sikkert litt billigere enn å kjøpe helt ny lykt når man bare kjøper den delen der. Kan jo oppsøke div opphuggeri også, kanskje enda rimeligere for en brukt del der. Endret 20. september 2016 av meg0709 Lenke til kommentar
toffo Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Gode tips over her, så jeg lar det være, men sørg samtidig for å få tettet lekkasjen ellers har du det gående igjen om ikke så mange måneder. ;-) Lenke til kommentar
Monty95 Skrevet 20. september 2016 Forfatter Del Skrevet 20. september 2016 Takk for svar, folkens! Finner nye lykter til 200-lappen, så går sikkert for det alternativet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå