Kristoffer Møllevik Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Men var det verdt ventetiden?Endelig er GoPro-dronen her Lenke til kommentar
drune Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Rekkevidde? Batteritid? 1 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Rekkevidde? Batteritid? https://shop.gopro.com/EMEA/karmatechspecs Maks rekkevidde er oppgitt til 1km, batteritid opp til 20min, toppfart ca. 56km/t. Lenke til kommentar
G Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Da fikk man erfare at rykter av og til bare er dårlige rykter. For 5-versjonen var jo "lovet" å komme med 8K. Lenke til kommentar
KongenDin Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 For to dager siden så jeg en miste phantomen sin i vannet, den ble såklart ødelagt. Ettersom dette er en "action" drone forventer jeg at den er vanntett og flyter dersom den kræsjer i vannet!? 1 Lenke til kommentar
Kristoffer Møllevik Skrevet 20. september 2016 Forfatter Del Skrevet 20. september 2016 For to dager siden så jeg en miste phantomen sin i vannet, den ble såklart ødelagt. Ettersom dette er en "action" drone forventer jeg at den er vanntett og flyter dersom den kræsjer i vannet!? Neppe, hvis det hadde vært tilfelle hadde de nok annonsert det med krigstyper Lenke til kommentar
Kaffetraktern Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 DJI Inspire 1 kan flytte gimbalen til håndholdt stil (DJI Osmo). Lenke til kommentar
Leiern Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Æsj, ikke en drone for folket med andre ord hva er batteritid på session 5 og black? Lenke til kommentar
erikersnill Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 "Men noe som er veldig spennende, som Karma kan som ingen andre kan, er at stabiliseringsgimbalen i front kan tas ut og festes til et eget håndgrep, slik at den kan brukes til å stabilisere bilder og videoopptak også når kameraet ikke står montert på dronen." Som en annen påpeker er dette feil. DJI Inspire gjør dette også med håndtaket DJI Osmo. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Kunne tenkt meg et actionkamera, men det vil ikke bli før det kommer noen som har mulighet til minimum UHD/60fps. Lenke til kommentar
Kristoffer Møllevik Skrevet 22. september 2016 Forfatter Del Skrevet 22. september 2016 "Men noe som er veldig spennende, som Karma kan som ingen andre kan, er at stabiliseringsgimbalen i front kan tas ut og festes til et eget håndgrep, slik at den kan brukes til å stabilisere bilder og videoopptak også når kameraet ikke står montert på dronen." Som en annen påpeker er dette feil. DJI Inspire gjør dette også med håndtaket DJI Osmo. Takk for innspill, vi oppdaterer saken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg