Veritæs Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Noe grunn til dette fenomenet? Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 De blir nervøse. Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Hvis man blir ekstrem nervøs, så blør man neseblod??? Lenke til kommentar
farke Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Tynne blodkar og kapillærårer (som fins i mengder i nesen) kan sprekke ved stress, ja, og nervøsitet kan fremkalle stress. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg var på en festivar i sommer, satte en gjenk og solte oss mens vi drakk.... en som tullet seg og tok røyken sin bort mot leggen min, jeg skvatt litt til, og ca. 5sek senere mens jeg satt å snakket så rant det blod ut nesen min.... Om det har noe med det at jeg kvak pga røyken vet jeg ikke. For mange år siden når jeg var liten kunne det skje att jeg begynte å blø neseblod mens jeg lå på senga og leste, kan ikke si att det var noe stress.... skjedde vel 3-4 ganger! Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Har kunn blød neseblod to ganger i hele livet. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 blør de neseblod ? hvilken filmer/serier snakker du om? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 har ALDRIG blød neseblod Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) ****** ta dobbel post Endret 27. november 2003 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Det er ganske vanlig i mangen anime's ,, jeg synes det er hysterisk morsomt. Bare lurer ,hvilken serie snakker du om ? Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 blant annet i: Naruto, love hina, full metal panic, excel saga Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 jeg bruker å blø neseblod ved for lite søvn har hedligvis ikke skjedd så mange ganger på LAN Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 når jeg får for lite søvn skjer det samme med meg som kongen ... pisser blod (i fuck you not) Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Man blør neseblod fordi man får høyere blodtrykk enn man vanligvis har. En på jobben begynnte å blø neseblod når han tittet i et blad. (P...o-blad) Det var morro det! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 jeg vet ikke hva som er mer forstyrrende, å bla opp et P blad, og finne blod flekker eller sæd flekker.... Lenke til kommentar
xthal Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 I "Full Metal Panic" sier du? Må se ferdig den serien, hvilken episode forresten? MrLee: Evig bra utsagn, glad jeg er alene på kontoret i dag ellers tror jeg en del folk hadde sett rart på meg *rofl* Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 I "Full Metal Panic" sier du? Må se ferdig den serien, hvilken episode forresten? MrLee: Evig bra utsagn, glad jeg er alene på kontoret i dag ellers tror jeg en del folk hadde sett rart på meg *rofl* fumoffu husker ikke helt 12 eller 13 kanskje. Der han sniperen og de andre skoleungene prøve å titte på damene mens de badet. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg begynte å blø neseblod da jeg fikk en tennisball i ryggen da vi spillte slåball Lenke til kommentar
k3p Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 har ALDRIG blød neseblod Jeg føler for å være hoven Aldri g i aldri... sa barneskolelærern vår til oss i 1. klasse Lenke til kommentar
runeb Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg blør neseblod ca. et par ganger i året. Det bare begynner sånn helt av seg selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå