minateo Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 hei, lurte på om noen vet om vr vil bli mer realistisk for meg, jeg har prøvd htc vive men jeg syntes ikke det var ekte. er det noe vr som vil bli realistisk for meg i fremtiden. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 kanskje om en 10-20 år. Lenke til kommentar
1969 Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Du får skaffe deg utstyret her i tillegg. http://heavy.com/tech/2015/11/watch-fallout-4-virtual-reality-oculus-rift-support-virtuix-omni-vr-videos-youtube-demo/ Virker rimelig heftig Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Sword Art Online type VR kommer ganske snart Lenke til kommentar
minateo Skrevet 20. september 2016 Forfatter Del Skrevet 20. september 2016 altså jeg har ikke htc vive, men jeg har prøvd det Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 hei, lurte på om noen vet om vr vil bli mer realistisk for meg, jeg har prøvd htc vive men jeg syntes ikke det var ekte. er det noe vr som vil bli realistisk for meg i fremtiden. Ordentlig VR ligger trolig 2 til 4 år frem i tiden, men det ser ut som både Nvidia og Amd kan by på dette før 2020... Så smør deg med tålmodighet og spar en del penger... Lenke til kommentar
vidor Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 VR er nok bare i startgropen foreløping. Tror nok det blir periodisk på linje med 3D-TV. De første 3D-løsningene var primitive og de som er i dag er bra. Tror majoriteten av VR blir å følge dette mønstret. Det vil jo vise seg om det blir en døgnflue slik som DN spådde internet i sin tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå