Lomeus Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Hei. Tenkte å spille litt Xbox igjen og kjøpte derfor en Xbox One Headphone Adapter, problemet er at jeg ikke har noen headset som bare har 1 3.5mm jack, alltid 2. Eneste headsettet jeg har er Bose QuietComfort og det er med en IOS ledning, som gjør at micen ikke fungerer (samme problemet på tlf). Så jeg lurte på om noen hadde peiling på en adapter/splitter som kunne "slå sammen" lyd og mic jackene til 1? Takk for svar Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Første jeg fant i farta, har sett andre modeller som ser ut til å være bedre kvalitet. Men om denne kan brukes, så vet du ihvertfall hva du kan søke etter. Håper jeg ikke missforstod. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 (endret) Vær obs på at det finnes to typer av disse adapterene hvor layouten på kontaktene er ulike (CTIA/OMTP). Du trenger mest sannsynlig CTIA som er mest standard og sannsynligvis det du får om det ikke er spesifisert noe. Endret 20. september 2016 av vidor Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 20. september 2016 Forfatter Del Skrevet 20. september 2016 Fant noe som kan se ut som det funker på teknik magasinet. Heter Computer Headset to phone adapter, er en grønn og en rosa som går sammen til en 3.5 Jack. Får teste den ikveld, og se om den gjør jobben. Ser ingen farger på pluggen da, så vanskelig å se om det er CTIA eller OMTP Lenke til kommentar
vidor Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Fargene på pluggene er bare for å illustrere. Grønn og rosa burde være safe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå