Gå til innhold

salg av terratec fx5800

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

la merke til at noen nå prøver å selge sitt terratec fx5800 til høystbydende over 1995, personlig mener jeg dette er litt drittsekkaktig hvis det er slik at personen kun har kjøpt inn kortet på komplett til spesialprisen på 1200 for så å prøve å selge det videre for å tjene noen kroner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
la merke til at noen nå prøver å selge sitt terratec fx5800 til høystbydende over 1995, personlig mener jeg dette er litt drittsekkaktig hvis det er slik at personen kun har kjøpt inn kortet på komplett til spesialprisen på 1200 for så å prøve å selge det videre for å tjene noen kroner.

Ja, alle som skal selge ting skulle gjort dette med null i fortjeneste, det hadde jo vært det beste. I dine øyne er altså alle som driver butikk drittsekkaktige.

Våkn opp og lukt kaffen.

Lenke til kommentar

Denne

du tenker på? Ja det er kjipt gjort, men det er lov og prøve seg?

Fikk 5500 i 3dmark03 og 15200 i 3dmark01 uklokket med dette kortet.

svært overklokkingsvennlig, garantert til 500/1000,kanskje 550-600/1100-1200

Var det ikke uåpnet da? :roll:

Endret av bambam
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

så du mener ikke at det er idiotisk når det er en veldig lav pris som kun gjelder de få skjermkortene de har på lager, så skynter man å kjøpe med det eneste formålet - selge det videre for å få inn noen kroner på det. greit nok hvis du er misfornøyd med kortet og ønsker å selge det og derfor setter opp prisen pittelitt for å ha "lønn for strevet"

men å sette opp prisen 700kr blir for drøyt.

Lenke til kommentar
så du mener ikke at det er idiotisk når det er en veldig lav pris som kun gjelder de få skjermkortene de har på lager, så skynter man å kjøpe med det eneste formålet - selge det videre for å få inn noen kroner på det. greit nok hvis du er misfornøyd med kortet og ønsker å selge det og derfor setter opp prisen pittelitt for å ha "lønn for strevet"

Jo, selvfølgelig. Men det er ingen lover som nekter han det.

Om det er bra eller ikke, det er en annen sak. Som vi alle vet svaret på ;)

Lenke til kommentar

Hvorfor det? Er du kommunist? Du er klar over at denne praksisen blir praktisert av alle i hele verden?

Lenke til kommentar
Vil fremdeles si at det er et godt kjøp, du får ikke i nærheten av den ytelsen  for under 2000 kroner. og så er det jo fete spill med :)

For min egen del så tror jeg at jeg ville ha valgt å kjøpe kortet nytt hos Pcutstyr.no. Koster riktignok 4 kroner mere :D

Let og du SKAL finne :thumbs:

Leses nøye så står det:

"Produktinformasjonen er sist oppdatert: 28.10.2003 02:01:45"

Vil tro at det er tomt.

Lenke til kommentar
Vil fremdeles si at det er et godt kjøp, du får ikke i nærheten av den ytelsen  for under 2000 kroner. og så er det jo fete spill med :)

For min egen del så tror jeg at jeg ville ha valgt å kjøpe kortet nytt hos Pcutstyr.no. Koster riktignok 4 kroner mere :D

Let og du SKAL finne :thumbs:

Leses nøye så står det:

"Produktinformasjonen er sist oppdatert: 28.10.2003 02:01:45"

Vil tro at det er tomt.

Bør jo ha vett nok til å oppdatere lagerstatusen sin, men .....

Lenke til kommentar

Jeg har en regel som jeg alltid har overholdt, og det er å ikke kjøpe brukt hardware til PC'en min.

Så slipper man å irritere seg over sånne gjøker som prøver å få 100% fortjeneste på ting de allerede har kjøpt for halve prisen!

Eller lettere sagt... jeg kjøper aldri av privat personer!

Tror det er flere som bør følge den regelen! :)

Endret av fomlepung
Lenke til kommentar

Enig med fomlepung her gitt.

Jeg har aldri kjøpt hardware brukt, og kommer aldri til å gjøre det heller.

Det eneste innen data jeg kunne kjøpt brukt er kabinett og skjerm muligens.

Men det er vel en del gauker som kjøper for enhver pris på qxl.

Lenke til kommentar

Merkelige holdninger som dukker opp her...

Noen mener altså at det er dårlig gjort å kjøpe en vare på tilbud hos Komplett for å selge videre med fortjeneste...

Og at de ikke vil kjøpe brukt fordi kanskje selgeren gjør en god handel...

Vel, det viktigste hvis jeg kjøper noe er at handelen er bra for meg - om den også er god for selger er det fint. (gjelder generelt - jeg vet ikke hva dette kortet er verdt.)

Lenke til kommentar

Hvis du liker å putte penger i lomma på noen fordi de har kjøpt et skjermkort til halveprisen et sted og selger det for det dobbelte, så skal du selvfølgelig få lov til det!

Jeg vet bare at den regelen jeg går etter har spart meg for mye frustrasjon! Smak og behag...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...