PerAndre123 Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 SlikGårNoDagan: Høres vertfall ut som man bør ta tips fra deg.... Kjempe logisk at de som råder deg til å ikke ta kontakt har gjort det motsatte selv ^^ Og om "vi" så har gjort det er det kanskje akkurat "våre" tips han skal ta Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 (endret) Selvfølgelig er det lov å ta kontakt, men hvis dama har sagt at hun så absolutt IKKE vil snakke med deg. Så er det noe man burde respektere også. Er ts noe naiv her? "hun vil være med meg" "hun vil ikke ha kontakt med meg" Litt konflikterende info her spør du meg... . Endret 20. september 2016 av guest_anon Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 (endret) Ikke at dere har gjort det, vet vel jeg ingenting om. Du forsto at vel det var en idiotisk spøk da det også tilsier at de som anbefaler å ta kontakt med dama ikke ville gjort det og heller hadde oversett dama 100% Edit; @PerAndre123 Endret 20. september 2016 av SlikGårNoDagan Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 http://www.relationshiptalk.net/60-day-no-contact-rule-5461.html Lenke til kommentar
G27 Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 (endret) Som guest_anon sa på forrige side, så vil du nok ikke få et ærlig svar. Venninna vil si at det går bra med eksen din uansett.Uavhengig av om hun svarer ærlig eller ikke. Om hun sier at eksen din har det helt jævlig; hva vil du gjøre da? Hun vil ikke snakke med deg, så det er egentlig ingenting du kan gjøre. Og hva om hun sier at eksen din har det helt toppers? Skal du gå videre med "ro i sjelen"/"smil om munnen", eller skal du synes synd på deg selv i noen måneder?Jeg forstår at det frister å spørre. Jeg ser bare ikke hva du har å tjene på det, særlig mtp. at du sannsynligvis vil få et uærlig svar. Endret 20. september 2016 av G27 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. september 2016 Forfatter Del Skrevet 20. september 2016 Ts her. Jeg kommer jo ikke til å vite om hun svarer sant eller ikke, men poenget er at jeg spør og lurer på om hun har det bra. Så da har jeg spurt og eksen min vet at jeg bryr meg om henne. Det er poenget. Anonymous poster hash: fb8e7...a2d 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. september 2016 Forfatter Del Skrevet 20. september 2016 Det er ikke å være en dass, hvis han oppriktig bryr seg om henne og lurer på om hun har det bra. Sånn egentlig, synes jeg at man skal spørre vedkommende selv, hvis man virkelig bryr seg om personen. Ikke bestandig andre vet hvordan du har det Anonymous poster hash: 02a0f...2b6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. september 2016 Forfatter Del Skrevet 20. september 2016 Ts her. Jeg kommer jo ikke til å vite om hun svarer sant eller ikke, men poenget er at jeg spør og lurer på om hun har det bra. Så da har jeg spurt og eksen min vet at jeg bryr meg om henne. Det er poenget. Anonymous poster hash: fb8e7...a2d Anonymous poster hash: 02a0f...2b6 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Hvis du dumpet henne så holder du deg så langt vekke som overhode mulig. Alt annet er å være en dass. Det er ikke å være en dass, hvis han oppriktig bryr seg om henne og lurer på om hun har det bra. Hvis hun er den sårede part så er han en dass som ripper opp i hennes sår. Hvis det er han som ble dumpet så er en han en needy tufs. En av to. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Ts her. Jeg kommer jo ikke til å vite om hun svarer sant eller ikke, men poenget er at jeg spør og lurer på om hun har det bra. Så da har jeg spurt og eksen min vet at jeg bryr meg om henne. Det er poenget. Anonymous poster hash: fb8e7...a2d Du har sett for mange rosa Hollywood filmer. Virkeligheten er betydelig mer kynisk og brutal. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. september 2016 Forfatter Del Skrevet 20. september 2016 Fælt så negative folk er... Hvorfor er det så feil å høre om et annet menneske har det bra? Det er absolutt ikke noe negativt med det. Anonymous poster hash: fb8e7...a2d Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Fælt så negative folk er... Hvorfor er det så feil å høre om et annet menneske har det bra? Det er absolutt ikke noe negativt med det. Anonymous poster hash: fb8e7...a2d Jo, når du river opp andre sine sår ved å ta kontakt. Da er det ikke omtenksomhet som råder men narsissisme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå