Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Greit å spørre venninne om hvordan det går?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig er det lov å ta kontakt, men hvis dama har sagt at hun så absolutt IKKE vil snakke med deg. Så er det noe man burde respektere også. 

Er ts noe naiv her? 

"hun vil være med meg"

"hun vil ikke ha kontakt med meg"

Litt konflikterende info her spør du meg... .

Endret av guest_anon
Lenke til kommentar

Ikke at dere har gjort det, vet vel jeg ingenting om. Du forsto at vel det var en idiotisk spøk da det også tilsier at de som anbefaler å ta kontakt med dama ikke ville gjort det og heller hadde oversett dama 100% :p

Edit; @PerAndre123

Endret av SlikGårNoDagan
Lenke til kommentar

Som guest_anon sa på forrige side, så vil du nok ikke få et ærlig svar. Venninna vil si at det går bra med eksen din uansett.

Uavhengig av om hun svarer ærlig eller ikke. Om hun sier at eksen din har det helt jævlig; hva vil du gjøre da? Hun vil ikke snakke med deg, så det er egentlig ingenting du kan gjøre. Og hva om hun sier at eksen din har det helt toppers? Skal du gå videre med "ro i sjelen"/"smil om munnen", eller skal du synes synd på deg selv i noen måneder?

Jeg forstår at det frister å spørre. Jeg ser bare ikke hva du har å tjene på det, særlig mtp. at du sannsynligvis vil få et uærlig svar.

Endret av G27
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Hvis du dumpet henne så holder du deg så langt vekke som overhode mulig. Alt annet er å være en dass.

Det er ikke å være en dass, hvis han oppriktig bryr seg om henne og lurer på om hun har det bra.

Hvis  hun er den sårede part så er han en dass som ripper opp i hennes sår. Hvis det er han som ble dumpet så er en han en needy tufs. En av to.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Ts her.

Jeg kommer jo ikke til å vite om hun svarer sant eller ikke, men poenget er at jeg spør og lurer på om hun har det bra.

Så da har jeg spurt og eksen min vet at jeg bryr meg om henne. Det er poenget.

Anonymous poster hash: fb8e7...a2d

Du har sett for mange rosa Hollywood filmer. Virkeligheten er betydelig mer kynisk og brutal.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Fælt så negative folk er...

Hvorfor er det så feil å høre om et annet menneske har det bra? Det er absolutt ikke noe negativt med det.

Anonymous poster hash: fb8e7...a2d

Jo, når du river opp andre sine sår ved å ta kontakt. Da er det ikke omtenksomhet som råder men narsissisme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...