Fotoskrulla Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Sommerstedet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Altså det hus vil jeg godt leje :-) hvor hyggeligt 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Fint utsnitt og komp med rød liten stuga midt i ramma. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Fint - med ferdig innrammet bolig 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Flott bilde Queen Helene M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. september 2016 Forfatter Del Skrevet 19. september 2016 Altså det hus vil jeg godt leje :-) hvor hyggeligt Ja, det så riktig hyggeligt ut. Dessverre er det ikke mitt, så jeg kan ikke leie det ut til deg. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. september 2016 Forfatter Del Skrevet 19. september 2016 Fint utsnitt og komp med rød liten stuga midt i ramma. Roar Fint - med ferdig innrammet bolig Flott bilde Queen Helene M v h Leif Innover langs Ålesunds drikkevann ligger det slike søte små stuer på rekke og rad. Det var her Byfolka hadde sine hytter i gamle dager. Takk for hyggelige tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Vet ikke om du har hørt om en vise fra 70-årene med Ivar Simastuen som het "Det er godt å komma hemmat", eller" En rød liten stuga (før två)" med Sten & Stanley. Assosiasjonen er der. Et hyggelig og ikke minst velkomponert bilde Helene. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. september 2016 Forfatter Del Skrevet 19. september 2016 Vet ikke om du har hørt om en vise fra 70-årene med Ivar Simastuen som het "Det er godt å komma hemmat", eller" En rød liten stuga (før två)" med Sten & Stanley. Assosiasjonen er der. Et hyggelig og ikke minst velkomponert bilde Helene. Mvh Ragnar Jeg var ikke gamle kroppen jeg på 70-tallet Ragnar, så dette er ikke noe jeg husker sånn umiddelbrt i hvert fall. Kanskje hvis jeg hørte den. Takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Vet ikke om du har hørt om en vise fra 70-årene med Ivar Simastuen som het "Det er godt å komma hemmat", eller" En rød liten stuga (før två)" med Sten & Stanley. Assosiasjonen er der. Et hyggelig og ikke minst velkomponert bilde Helene. Mvh Ragnar Jeg var ikke gamle kroppen jeg på 70-tallet Ragnar, så dette er ikke noe jeg husker sånn umiddelbrt i hvert fall. Kanskje hvis jeg hørte den. Takk for hyggelig kommentar Du er tilgitt Helene, ville nok ikke husket så mye av det jeg heller dersom jeg hadde vært på din alder (uten at jeg helt hva den er ) Skj Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Ett fint bilde av den idylliske lille perlen Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. september 2016 Forfatter Del Skrevet 19. september 2016 Ett fint bilde av den idylliske lille perlen Mvh. Rolf Takk takk Rolf! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Fint utsnitt og komp med rød liten stuga midt i ramma. Roar Fint - med ferdig innrammet bolig Flott bilde Queen Helene M v h Leif Innover langs Ålesunds drikkevann ligger det slike søte små stuer på rekke og rad. Det var her Byfolka hadde sine hytter i gamle dager. Takk for hyggelige tilbakemeldinger Bare hyggelig !!!!! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. september 2016 Forfatter Del Skrevet 20. september 2016 Vet ikke om du har hørt om en vise fra 70-årene med Ivar Simastuen som het "Det er godt å komma hemmat", eller" En rød liten stuga (før två)" med Sten & Stanley. Assosiasjonen er der. Et hyggelig og ikke minst velkomponert bilde Helene. Mvh Ragnar Jeg var ikke gamle kroppen jeg på 70-tallet Ragnar, så dette er ikke noe jeg husker sånn umiddelbrt i hvert fall. Kanskje hvis jeg hørte den. Takk for hyggelig kommentar Du er tilgitt Helene, ville nok ikke husket så mye av det jeg heller dersom jeg hadde vært på din alder (uten at jeg helt hva den er ) Skj Jeg var 10 år i 1975 for å si det sånn.. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Altså det hus vil jeg godt leje :-) hvor hyggeligtJa, det så riktig hyggeligt ut. Dessverre er det ikke mitt, så jeg kan ikke leie det ut til deg. Øv :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg