Gå til innhold

Sommerstedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint utsnitt og komp med rød liten stuga midt i ramma.

Roar

Fint - med ferdig innrammet bolig ;)

Flott bilde Queen Helene :)

M v h

Leif :cool:

Innover langs Ålesunds drikkevann ligger det slike søte små stuer på rekke og rad. Det var her Byfolka hadde sine hytter i gamle dager. :)

Takk for hyggelige tilbakemeldinger :D

Lenke til kommentar

Vet ikke om du har hørt om en vise fra 70-årene med Ivar Simastuen som het "Det er godt å komma hemmat", eller" En rød liten stuga (før två)" med Sten & Stanley. Assosiasjonen er der.

Et hyggelig og ikke minst velkomponert bilde Helene.

Mvh Ragnar

Jeg var ikke gamle kroppen jeg på 70-tallet Ragnar, så dette er ikke noe jeg husker sånn umiddelbrt i hvert fall. Kanskje hvis jeg hørte den. :)

Takk for hyggelig kommentar :)

Lenke til kommentar

Vet ikke om du har hørt om en vise fra 70-årene med Ivar Simastuen som het "Det er godt å komma hemmat", eller" En rød liten stuga (før två)" med Sten & Stanley. Assosiasjonen er der.

Mvh Ragnar

Jeg var ikke gamle kroppen jeg på 70-tallet Ragnar, så dette er ikke noe jeg husker sånn umiddelbrt i hvert fall. Kanskje hvis jeg hørte den. :)

Du er tilgitt Helene, ville nok ikke husket så mye av det jeg heller dersom jeg hadde vært på din alder (uten at jeg helt hva den er )

Skj

Lenke til kommentar

Fint utsnitt og komp med rød liten stuga midt i ramma.

Roar

Fint - med ferdig innrammet bolig ;)

Flott bilde Queen Helene :)

M v h

Leif :cool:

Innover langs Ålesunds drikkevann ligger det slike søte små stuer på rekke og rad. Det var her Byfolka hadde sine hytter i gamle dager. :)

Takk for hyggelige tilbakemeldinger :D

Bare hyggelig !!!!!

Lenke til kommentar

Mvh Ragnar

Du er tilgitt Helene, ville nok ikke husket så mye av det jeg heller dersom jeg hadde vært på din alder (uten at jeg helt hva den er )

Skj

Jeg var 10 år i 1975 for å si det sånn.. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...