Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 3dmark scoren dere får er det for hele systemet eller bare gpu score? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Hva er 3dmark Lenke til kommentar
FB.127201362 Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Gikk fra en R9 290 og til en MSI 1070 GTS Gamer Z. Fy flate for en for forandring Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Jeg får 68C på mitt Gainward gtx 1080 GS på 100% load. Vil faktisk si at Gainward har greid akkurat det samme som MSI her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987132984 Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Hva med kompakte kabinetter, f. eks ITX? Har hørt at FE er anbefalt der. I mitt Enthoo Evolv ITX er det ikke mye lufterom mellom viftene på skjermkortet og PSU (2-3 cm). Om det er noe slik det ser ut er det kabinett levrandøren sin feil. Egentlig ville vært bedre å kjøpe: PCI-Express PCI-E 16X Riser Card Flex Flexible Ribbon Extender Extension Cable for å ha skjermkortet motsatt vei. Langt verre med silverstone RVZ01 kabinett egentlig. Har de gjort noe galt i å designe et kompakt og lekkert kabinett??? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Jeg ser at dere kjører en "testbenk". Men jeg er litt kritisk til bruken av det, for så å snakke om støy og temperatur ettersom de aller fleste ikke bruker et oppsett montert i "friluft", men kabinetter der oppsettet lukkes inn og dermed er avhengig av luft flyten inn og ut. Jeg er overbevist om at hvis dere f.eks. monterte komponentene i et vanlig kabinett, la oss si Corsair Carbide eller Obsedian, som ikke har så mange vifter, så vil skjermkortene spinne opp noe mer. https://www.youtube.com/watch?v=Jb6C6fd8tGc Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Prisdifferansen kan fint forsvares med tanke på komfort (støy). Dette er noe man har nytte av hver eneste dag man bruker kortet. Det blir ikke store prisen pr dag. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 (endret) Hva med kompakte kabinetter, f. eks ITX? Har hørt at FE er anbefalt der. I mitt Enthoo Evolv ITX er det ikke mye lufterom mellom viftene på skjermkortet og PSU (2-3 cm). Om det er noe slik det ser ut er det kabinett levrandøren sin feil. Egentlig ville vært bedre å kjøpe: PCI-Express PCI-E 16X Riser Card Flex Flexible Ribbon Extender Extension Cable for å ha skjermkortet motsatt vei. Langt verre med silverstone RVZ01 kabinett egentlig. Har de gjort noe galt i å designe et kompakt og lekkert kabinett??? Du ser vel på bildet PSU\skjermkort er kun 2 cm fra hverandre. Men mellom skjermkort\cpu kjøler er det 10 cm. Hadde produsentene gjort varmen går ut i kabinettet istedenfor varmen blir inni hadde det vært mye bedre. Slik: Eneste ulempen man ikke kan ha så høy kjøler. Kanskje derfor de ikke går for den løsningen? Men tror det blir kaldere i kabinettet om cpu varmen går oppover og skjermkort varmen ut fra siden. Endret 20. september 2016 av LMH1 Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Veldig fint om dere kan ta med graphic score i 3Dmark tester. Vanskelig å sammenligne resultater når dere tar med physic testen. Lenke til kommentar
Tekky Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 (endret) *slett Endret 20. september 2016 av Tekky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå