apekatt1333 Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Hei jeg er en gutt på 16år som har begynnt og mistet endel hår midt på hodet, men jeg sitter også inne og spiller mye og bruker headset og det er på hodet der jeg har mistet hår. det begynner og bli en flekk og det bekymrer meg litt, jeg lurer om det er pga headsettet jeg har mistet hår eller om det er noe annet. håret mitt er også tynt på sidene og midt på hodet akkurat der jeg har hatt headsettet, jeg er fryktelig redd for og bli skallet siden det er noe jeg ikke vill i heletatt. men jeg har hørt att det kan være arvelig men min far eller bestefar ble ikke skallet tidlig heller. så jeg lurer om det kan være pga headsettet som jeg har brukt i flere år nå og om det vill vokse ut igjen? kan jeg dra til legen for å få sjekket dette eller noe sånnt? vet dere ikke er noen leger ellernoe sånt. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Det er å forvente at man mister hår der det er noe som gnisser. Imidlertid er det ikke permanent . Bytt til plugger eller headset med nakkebøyle, og håret vil gro ut igjen. 1 Lenke til kommentar
apekatt1333 Skrevet 19. september 2016 Forfatter Del Skrevet 19. september 2016 Det er å forvente at man mister hår der det er noe som gnisser. Imidlertid er det ikke permanent . Bytt til plugger eller headset med nakkebøyle, og håret vil gro ut igjen. Tusentakk for svar! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Det høres ikke ut som dette er en type mannlig hårtap. Da vil du jo få måne og viker. Er nok skader fra headsettet som har dratt ut håret. Jeg skulle imidlertid trodd at håret skulle takle dette. Du kan jo vurdere å høre med lege for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå