Veritæs Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Kan det være jeg har klokket for mye. Eller er Vcore for lite? Tempen er greit med rundt 50 under spilling. ellers har jeg Vcore på 1.62V. Vddr på 2.85V. VAGP på 1.6V auto minne timings 250 FSB Lenke til kommentar
Clintern68 Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Alla Hadde samme problem med min pc, jeg skiftet skjermkortdriver etter det gikk det fint! Clint Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 (endret) neh det virker igår og alle dager før det. Det er bare det at jeg har tuklet litt med overklokking innstillinger idag tidlig Endret 27. november 2003 av Squy Lenke til kommentar
Raider Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Det kan være flere grunner-- har du oppdatert `? jeg måtte skifte region til Engelsk (Australia).... Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 neh det virker igår og alle dager før det. Det er bare det at jeg har tuklet litt med overklokking innstillinger idag tidlig Du gir vel svaret selv her? Har du forsøkt å stille tilbake og se om det fungerer bra da? timtowtdi Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 fikset måtte sette ned FSP til 245. ARRGGG hvorfor er dette mulig?`?? har sett andre som har 2.4 overklokket til 3.6 !!! med luft kjøling. jeg har jo masse av kjøling så det skulle ikke være noe problem Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 det har ikke ALLTID noe med kjøling å gjøre men begrensinger per. CPU!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå