Thoto79 Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Vel, nå er jo jeg den første til å påpeke at fakta også kun er menneskelige kreasjoner. Jeg har ikke noe problem med verken å innrømme det eller å forholde meg til vitenskapelige fakta. Dessverre hører ikke evolusjonsteorien hjemme der, den hører hjemme blant kvasi vitenskapelig gjetning. Eller spekulasjon, basert på fakta, litt som 9/11 konspirasjonsteorier. Her overgår du deg selv i ignoranse gitt. Bytt tema så fort som mulig siden dette har du ikke noe greie på, du er nemlig på vei ned en kjent blindgate her. 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Fint du har så mange vitenskapelige argumenter for troen til evolusjonteoretiker. Lets turn the page. Diskusjonen handler om frihet i vesten. Mn alle skal omgjøre alt til evolusjonsteori hele tiden. Ateistene det som skal presse evolusjonsteorien inn i alle diskusjoner. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Fint du har så mange vitenskapelige argumenter for troen til evolusjonteoretiker. Lets turn the page. Diskusjonen handler om frihet i vesten. Mn alle skal omgjøre alt til evolusjonsteori hele tiden. Ateistene det som skal presse evolusjonsteorien inn i alle diskusjoner. Dette handler ikke om tro, men om kunnskap. Du må ikke forveksle dette med barnetroen din. Men enig, tråden her handler om noe ganske annet og jeg aner ikke hvordan man kom inn på dette her, ikke skyld på meg Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Fint du har så mange vitenskapelige argumenter for troen til evolusjonteoretiker. Lets turn the page. Diskusjonen handler om frihet i vesten. Mn alle skal omgjøre alt til evolusjonsteori hele tiden. Ateistene det som skal presse evolusjonsteorien inn i alle diskusjoner. Greit nok, sett strek over alt det andre virrvarret og forklar hva du ønsker å diskutere om frihet i vesten Zeebra. Evolusjonsteorien har forøvrig ingenting med noen gude skikkelser å gjøre og da heller ikke ateisme, igjen vender du diskusjon til din egen ignoranse. Sett for Apollo's skyld strek på virrvarret nå, det er meningsløst å diskutere ditt konsept av evo.teorien og din manglende forståelse om hva faktisk teorien går ut på, den er ikke relevant til frihet i vesten eller noe som helst annet enn din feiloppfatning -.- 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå