Gå til innhold

Kjøpsloven ved feil


kefirgut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jg er helt enig, en forbruker skal ikek bekymre seg for hvordan det går for butikken som selger dårlige telefoner. Det er noe som butikken må ta opp med produsenten, og det gjør de. Det eneste elkjøp taper på å ta mot en skadet telefon er tiden de bruker på å behandler kunden + risikoen for at produsenten ikke betaler reparasjonen. Både reparasjon og ny telefon er noe som produsenten skal betale hvis versken kunden eller selgeren har brutt noen av reglene for behandling av telefonen.

 

Kunder skal ikke behøve å finne seg i at telefonen er på rundreise mellom reparatører i Norge i flere uker. Når jeg fikk en M35 som erstatnings telefon istedet for min Nokia 3300 så ble jeg fortalt at jeg var heldig, hørt noe så dumt før? Jeg fikk en telefon som såvidt fungerer som telefon og listen over funskjoner som den mangler i forhold til Nokia 3300'n er jo lenger enn listen over funksjoen den har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...