Johannes Entenmann Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Lol, må være noe som gjør det? Sitter jo her dritt sur etter hver eneste økt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Haha. Føler at det skjer oftere mot meg enn for meg. Har kanskje noe med at jeg dominerer kampene veldig. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Akkurat det samme gjør jeg, dominere stort så kommer de på en visitt Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 For mange mann i angrep = risiko for kontring i mot. ;-) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Hater bortemålsregel Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 (endret) For mange mann i angrep = risiko for kontring i mot. ;-) Helt greit det. Men at man alltid roter det til spesielt ligaen med 25-30 skudd for i snitt finnes ikke realistisk Motstander scorer som regel på det de har sånn har det vært i flere år på FM. Endret 6. desember 2016 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Ser spillet på steam reviews får ekstremt med pepper. Nesten ikke en positiv review. Hadde det ikke vært for at jeg spiller online med en kompis hadde jeg ikke rørt spillet. To siste spillene har jeg knapt rørt singel player. Altfor mange irritasjonsmomenter til at jeg orker det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 (endret) Hvem trenger vel forsvar? Endret 11. desember 2016 av DJ_Dark Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Kul save! Kan du screenshote noen bilder av spillerne? Ser du har talenter som jeg er interessert i å se utviklingen til. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2016 (endret) FM er overraskende realistisk egentlig. Tottenham er like dårlig til å forvalte pengene sine her som i virkeligheten: Endret 12. desember 2016 av MartinF 4 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Kul save! Kan du screenshote noen bilder av spillerne? Ser du har talenter som jeg er interessert i å se utviklingen til. Hvem ønsker du å se? Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Det der er en stor prestasjon! Milan virker som et utrolig vanskelig lag. Er i min tredje sesong og ting virker mer lovende her enn på lenge. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Vant min tredje sesong. En kompis vant CL tredje sesong med dem. Så da har du noe å strekke deg etter. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Noen som har et skin og anbefale? Brukt FLUT de siste årene men i år kan man se skjulte ferdigheter også i skinnet og det er jeg ikke interessert i. Mindre og mindre skin de siste årene som jeg personlig liker. Tidligere var det en drøss og velge mellom. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Alltid brukt de originale jeg. Men forandring fryder, så tar gjerne imot tips jeg også. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Tips til lag å lede? Er i min 5 sesong med Man Utd og har vunnet alt som er å vinne, og laget er såpass bra nå at det begynner å bli kjedelig. Har tatt Italia jobb i tillegg for å veksle litt, men vurderer å si opp jobben i United og kanskje ta over en klubb i en lavere liga. Tips? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2016 Tips til lag å lede? Er i min 5 sesong med Man Utd og har vunnet alt som er å vinne, og laget er såpass bra nå at det begynner å bli kjedelig. Har tatt Italia jobb i tillegg for å veksle litt, men vurderer å si opp jobben i United og kanskje ta over en klubb i en lavere liga. Tips? Hvis ny save frister: https://www.youtube.com/playlist?list=PLe2Tu-IX03Ice656hpT-Vubl6xLzUcFmN Lenke til kommentar
dredg Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Tips til lag å lede? Er i min 5 sesong med Man Utd og har vunnet alt som er å vinne, og laget er såpass bra nå at det begynner å bli kjedelig. Har tatt Italia jobb i tillegg for å veksle litt, men vurderer å si opp jobben i United og kanskje ta over en klubb i en lavere liga. Tips? Wolves har jeg kost meg veldig med ihvertfall. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå