Gå til innhold

FM17 - Generell diskusjon for Football Manager 2017

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig det er mine taktikkunnskaper som er grunnen, men både scorer og slipper inn mye på innlegg. Hver gang spissen header en ball går den inn

Jeg regner med at du er kjent med at slike bugs/ubalanse blir rettet opp i den første patchen og påfølgende hotfixes? Historisk sett er den ferske utgaven av FM stappfullt av bugs. På nyåret er spillet nok spillbart.

Jeg vet ikke med 2016-utgaven, men 14 og 15 utgaven hadde kroniske innlegg-problemer. Det var definitivt mulig å "fikse" det med taktiske "oppskrifter" rundtom på nettet, men for de som ikke saumfarer nettet, og legger så mye i det, så har dette vært et ekstremt irriterende problem alt for lenge, og det at det fremdeles er et problem er nesten hårreisende, men desverre ikke overraskende mtp kvalitetssikring i spillbransjen nå om dagen. 

Lenke til kommentar

En ting som jeg syns er interessant er at siden jeg spiller i Wales (fordi jeg ikke fikk Truro til å virke i Conference) så er det jo slik at de fleste spillerne har ganske  dårlige ferdigheter. Jeg syns jeg ser litt av det i kampmotoren. Jeg fikk f.eks. tak i en herremann ved navn Christopher Bale. Veldig gode stats (sammenlignet med andre spillere på laget). Når jeg fikk plassert han i en posisjon som passet han godt så var det nesten merkbart var konsekvent han var i forhold til spissene mine. De kunne stå og kikke før de sendte ballen avgårde i en vilkårlig retning. Bale dunket til med en gang. Han var også bedre til å sikte.

Lenke til kommentar

Sies at Football Manager Touch 2017 virker å være superbuggy med norsk liga? Mangler visstnok en hel masse norske spillere, deriblant så er Aalesund helt uten norske spillere, Rosenborg mangler spillere som Helland osv..? Fungerte visstnok i BETA'en, men har blitt helt på styr etter lanseringen. Noe som kunne testet dette? Har blitt så drit lei all den meningsløse trykkingen i fullversjonen så jeg spiller stortsett bare Touch, men gidder ikke å kjøpe det om norsk liga er helt på viddene.

Er også utrolig bittert at Sports Interactive ikke klarer å samkjøre en pris på FM Touch til PC og Android/iOS. Syntes det er drøyt å måtte betale 259 kr for PC + 289 kr for iOS, altså totalt 548 kr for Touchversjonen alene.. Og tradisjonelt så skaffer jeg alltid fullversjonen som automatisk gir deg Touch til PC så da blir det totalt 639 kr... Hvert år, bare for oppdaterte databaser med fryktelig lite nytt i spillet....

Burde ikke være spesielt vanskelig for Sports Interactive å selge spillet i to utgaver på Google Play Store og Apple App Store. En "free" hvor du må logge inn med Steam eller Football Manager bruker å verifisere at du eier spillet på PC og dermed få det unlocket gratis, og en annen hvor du må kjøpe det for det finnes sikkert mange som ønsker å bare spille på Android / iOS også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...