Leaf Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Har spilt dette spillet i minst 10 år, så ja. Dette var ikke poenget, da det var et problem også på fjorårets utgave. Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Mulig det er mine taktikkunnskaper som er grunnen, men både scorer og slipper inn mye på innlegg. Hver gang spissen header en ball går den inn Jeg regner med at du er kjent med at slike bugs/ubalanse blir rettet opp i den første patchen og påfølgende hotfixes? Historisk sett er den ferske utgaven av FM stappfullt av bugs. På nyåret er spillet nok spillbart. Jeg vet ikke med 2016-utgaven, men 14 og 15 utgaven hadde kroniske innlegg-problemer. Det var definitivt mulig å "fikse" det med taktiske "oppskrifter" rundtom på nettet, men for de som ikke saumfarer nettet, og legger så mye i det, så har dette vært et ekstremt irriterende problem alt for lenge, og det at det fremdeles er et problem er nesten hårreisende, men desverre ikke overraskende mtp kvalitetssikring i spillbransjen nå om dagen. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 En ting som jeg syns er interessant er at siden jeg spiller i Wales (fordi jeg ikke fikk Truro til å virke i Conference) så er det jo slik at de fleste spillerne har ganske dårlige ferdigheter. Jeg syns jeg ser litt av det i kampmotoren. Jeg fikk f.eks. tak i en herremann ved navn Christopher Bale. Veldig gode stats (sammenlignet med andre spillere på laget). Når jeg fikk plassert han i en posisjon som passet han godt så var det nesten merkbart var konsekvent han var i forhold til spissene mine. De kunne stå og kikke før de sendte ballen avgårde i en vilkårlig retning. Bale dunket til med en gang. Han var også bedre til å sikte. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Tenker å kjøpe årets versjon i dag blir aldri lei fm, det eneste spillet jeg har spilt kontinuerlig i 16 år sikkert. Så noen en gang skrev at man fikk rabatt på steam etter hvor mange versjoner man tidligere har eid, is this correct? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 (endret) Stemmer. What MartinF said Endret 27. oktober 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2016 Så noen en gang skrev at man fikk rabatt på steam etter hvor mange versjoner man tidligere har eid, is this correct? For sent nå. Tilbudet gikk ut for en ukes tid siden. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Så noen en gang skrev at man fikk rabatt på steam etter hvor mange versjoner man tidligere har eid, is this correct? For sent nå. Tilbudet gikk ut for en ukes tid siden. Allright. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Men du kan få en forholdsvis ok deal om du bruker den der FM-Scout-siden. 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 (endret) Regner med jeg får akkurat samme versjon som jeg ville fått om jeg hadde kjøpt direkte fra steam. Aldri kjøpt via nettsider før, Keys altså. Ikke noe must at jeg får det på norsk, men er blitt vant med det. Endret 27. oktober 2016 av ChopperReid Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2016 Du får en Steam-kode, så det er ingen forskjell på spillet. Fra FM Scout får man også tilgang på Betaen. 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Da er det jo en no-brainer! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Klar for å prøve litt FM igjen nå merker jeg. Hoppa over 16, og spilte ikke noe særlig 15. Hadde 970 timer i 12 ser jeg, og 75 i 15. Lenke til kommentar
Den åttende profet Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Har 551 timer i FM 17 så langt og har spilt en halv sesong, så det sier litt om hvor grundig jeg gjør forberedelsene til hver kamp Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 551 timer tilsvarer i underkant av 23 dager. Skal det stå 55,1 eller? Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Det må være 55, ellers er det noe alvorlig galt. Lenke til kommentar
Den åttende profet Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Nei det var 551, må nå er det redusert til 283 timer etter at jeg avsluttet spillet og det installerte en oppdatering Noe rart som foregår her, men det skal sies at det ikke er effektiv spilletid. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Nei skjønner det hvis du har det stående på i bakgrunnen når du sover osv? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. november 2016 Forfatter Del Skrevet 4. november 2016 (endret) - Endret 4. november 2016 av MartinF Lenke til kommentar
Bgarion Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Hva funker for dere som musikk til spillet?og noen som har en bra Spotify-liste til Football Manager-spilling? Tror jeg går for FC United , bør ha litt å gjøre der.. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Sies at Football Manager Touch 2017 virker å være superbuggy med norsk liga? Mangler visstnok en hel masse norske spillere, deriblant så er Aalesund helt uten norske spillere, Rosenborg mangler spillere som Helland osv..? Fungerte visstnok i BETA'en, men har blitt helt på styr etter lanseringen. Noe som kunne testet dette? Har blitt så drit lei all den meningsløse trykkingen i fullversjonen så jeg spiller stortsett bare Touch, men gidder ikke å kjøpe det om norsk liga er helt på viddene. Er også utrolig bittert at Sports Interactive ikke klarer å samkjøre en pris på FM Touch til PC og Android/iOS. Syntes det er drøyt å måtte betale 259 kr for PC + 289 kr for iOS, altså totalt 548 kr for Touchversjonen alene.. Og tradisjonelt så skaffer jeg alltid fullversjonen som automatisk gir deg Touch til PC så da blir det totalt 639 kr... Hvert år, bare for oppdaterte databaser med fryktelig lite nytt i spillet.... Burde ikke være spesielt vanskelig for Sports Interactive å selge spillet i to utgaver på Google Play Store og Apple App Store. En "free" hvor du må logge inn med Steam eller Football Manager bruker å verifisere at du eier spillet på PC og dermed få det unlocket gratis, og en annen hvor du må kjøpe det for det finnes sikkert mange som ønsker å bare spille på Android / iOS også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå