MartinF Skrevet 8. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2017 Bonusupdate: OL i Tokyo 2020Som jeg nevnte i posten fra i går så fikk jeg jobben som landslagstrener for U23-gutta til OL i Tokyo i 2020. Jeg ble litt overrasket over at troppen var kun 18 mann istedenfor 23 som er vanlig i mesterskap, og det er litt i minste laget, spesielt når man kun kan ha tre mann over 23 år. Vi klarte likevel å få til en tropp tilslutt. Glemte å ta screenshot, så dette var troppen etter mesterksapet. Da hadde vi allerede mistet noen mann til skader: I forkant av mesterskapet spilte vi to treningskamper mot Australia og Costa Rica, begge dro også til Japan i August. Vi vant begge, og jeg begynte å få troen på at vi kunne få til noe. Norge har egentlig vanvittig mange gode unge midtbanespillere og tildels angripere, men det var ikke like enkelt å finne noen på backplassene, så vi måtte ofre to av våre over 23 spots til Aleesami og Omar. Slik gikk altså i den drøye måneden jeg var in charge. Seks seiere, etterfulgt av en real "ass whooping" i semifinalen mot Frankrike, og et surt tap mot Spania i bronsefinalen. Det gikk egentlig over all forventning. Spesielt i gruppespillet. Tre kamper på seks dager, med 18 spillere (Som ble til 17, fordi jeg ikke fikk erstattet en spiller som ble skadet) er i tøffeste laget, men det gikk jo "ganske greit". Kampen mot Mexico er vel den som blir husket best i etterkant. Vi spiller en elendig førsteomgang, men kommer mer med i andre. Mot spillets gang går de opp til 2-0 15 min før slutt, men i løpet av kampens siste ti minutter scorer vi FIRE mål, den siste et nydelig raid av Martin Ødegaard. --- På klubbfronten så er det klart for sesongstart. Vi har gjort 14 signeringer i sommer, de fleste er under 17 og vil ikke være endel av A-stallen denne sesongen, men av de som har kommet inn så kan Alex Iwobi og Patrick Roberts nevnes. Begge gratis. Kommer med en update ved halvspilt sesong! 2 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 1860 München, jeder für jeden! 1 Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Ble litt seint kjøp av dette men fikk det mye billigere en steam sin pris iaff. halv pris faktisk. Ble min vanlige start med Everton med transfer update. Herjer i ligaen etter en slapp start og klarte utrolig nok å komme på 2dre plass etter et suverent city, a poeng med man utd. Tok som regel poeng mot storlagene, men avga mot de små hehe. Spiller en 3-2-2-1-2 formasjon med 3 CB 2 WB 2CM 1 CAM og 2 angripere, noe lik Everton sin tatikk in zie real life og fungerer som smurt. Baines og coleman er dødlige forover. Holgate er utrolig selv første sesongen og tilogmed jags spiller bra. Barkley og lukaku er helt sinnsyke da, men lånespilleren valencia spilte så bra at jeg har lyst å signere han... Får se neste sesong hvordan det går. Prøve å få nye CB for aldrende williams og jags, men de gode blir snappet av bedre klubber. 1 Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Jeg speider en stund på spillere for jeg kjøper dem. å når jeg kjøper dei har spillere 4 1/2 til 5 stjerner i potensial. Bruker spillerne fast hele tiden i den posisjonen de er best i. men så etter en halv sesong så er det plutselig bare 3 stjerner der. hvorfor er det sann? Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Hei , jeg kjøpte også dette sent , spilt en halv sesong med Leeds , og nå får jeg ikke lasta inn saven jeg har! Såklart hadde jeg akkurat begynt å få dreisen på laget.. Noen som vet om noe fix? eller er jeg bare uheldig? Nærmeste save som funker er 1 1/2 mnd tilbake i fmtid. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Jeg speider en stund på spillere for jeg kjøper dem. å når jeg kjøper dei har spillere 4 1/2 til 5 stjerner i potensial. Bruker spillerne fast hele tiden i den posisjonen de er best i. men så etter en halv sesong så er det plutselig bare 3 stjerner der. hvorfor er det sann? De stjernene er vel relasjon til resten av laget, så hvis resten av laget har blitt mye bedre så drar det ned stjernene på den spilleren. Ellers har de fått mer info om spillerern og hadde kanskje overvurdert han den første gangen 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Jeg speider en stund på spillere for jeg kjøper dem. å når jeg kjøper dei har spillere 4 1/2 til 5 stjerner i potensial. Bruker spillerne fast hele tiden i den posisjonen de er best i. men så etter en halv sesong så er det plutselig bare 3 stjerner der. hvorfor er det sann? Her er en guide til utvikling av unge spillere: http://www.guidetofootballmanager.com/squad/player-development 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2017 Update #9 - 2020/21Da var vi kommet halvveis igjen. I sommer så kom hele 14 spillere inn dørene, men de fleste av disse var unge juniorer som ikke ville få mye spilletid denne sesongen. Men det kom et par "store" navn inn. Alex Iwobi og Patrick Roberts kom begge gratis fra Arsenal og Man City. Vi hentet også en ung tysker med navn Dennis Starke fra Hoffenheim til £2.4M, samt Valentino Vujinovic fra Nürnberg for hele £7M. Sistnevnte kan jeg si allerede nå er et mulig bomkjøp. Han puttet et par litt mot slutten av høstsesongen, men har egentlig vært ganske elendig når han har fått sjansen. I ligaen så har det egentlig gått veldig greit. Vi har tapt tre kamper, og ligger på en solid fjerdeplass. Det er ekstremt jevnt di toppen, så vi er nok nødt til å heve oss et hakk om vi ønsker å komme oss opp på den tredjeplassen som gir Champions League. Apropos e-cup, i Europa League trakk vi Marseille, Manchester City og Heerenveen, en gruppe vi tilslutt endte opp med å vinne etter fem seiere og ett tap. Vi møter Celtic i februar i neste runde. 2 Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Schweinsteiger lengter hjem, og jeg har lovet han å gi han permisjon. Likevel er det ingen "Gi permisjon"-knapp som dukker opp, såvidt jeg har sett. Hvorfor kommer ikke alltid denne, evt. er den gjemt på et hemmelig sted? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Pigger han ikke automagisk etter å ha fått lov? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Nei, virker ikke slik. Jeg har tidligere hatt mulighet til å gi permisjon, men denne gangen (andre gang han vil hjem) kom ikke muligheten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Har slitt med det samme selv. Den ene gangen jeg godtok det til en spiller fikk jeg muligheten til å sende hjem, mens en annen gang fant jeg aldri knappen. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 (endret) Hvilke attributter skal man se etter når man skal ansette en idrettsforsker til U23? Og det er flere spillere som klager på at vi ikke fokuserer nok på kampforberedelser. Hvordan fikser jeg dette? Endret 19. februar 2017 av M4ds Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Hvilke attributter skal man se etter når man skal ansette en idrettsforsker til U23? Og det er flere spillere som klager på at vi ikke fokuserer nok på kampforberedelser. Hvordan fikser jeg dette? Legg til en taktikk nr.2 som de øver på under treninger. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Virker ut som PL er den eneste ligaen man kan kjøpe og beholde spillerne i år. Nå er jeg kommet til 2031, 10 år i Valencia, 3 år i Juventus. Samme skjer hver gang at man rett og slett går tom for penger og økonomien går sakte men sikkert nedover sesong for sesong. Uansett om man vinner alt. I Valencia var det masse penger de første 5 årene, siste 5 årene hadde jeg maks 50 mill per sesong og da vant jeg stort sett alt, La Liga, CL, Cup etc. Prognosene nå etter 3 år i Juventus viser akkurat det samme, at man får mindre og mindre penger i klubben. I PL er ikke dette et problem fordi der får man 500 mill bare for liga tittelen, mens i Spania og Italia får man 40-50 mill for Liga tittelen. For at dette skal gå rundt så må man kjøpe talenter og selge de når man de er på sitt beste, man har ikke råd til og ha spillere med 2.5-3 mill i uken. Jævla surt at det skal være sånn men premiepengene på tittelen må være forklaringen på dette? Aldri hatt problemer med dette på tidligere FM spill. Akkurat nå er balansen i Juventus 800mill, om 3 år er den 500mill. Om 10 år er den mest sannsynlig 0 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Flere enn meg som ikke kommer inn på FM etter winter update? Får bare feilmelding med crashdump hver gang jeg prøver å åpne spillet. Har også prøvd den "public-beta-fixen" som ble anbefalt av Sigames. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2017 Nope. Prøv å reparer spillet i Steam? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Har prøvd. Ingenting ser ut til å hjelpe. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2017 Da tar du backup av mappen i Mine Dokumenter og reinstallerer FM. Evt så spør du om hjelp på forumet til SI. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Ahhhh etter en lengre pause så lokker januar updaten meg tilbake. Blir nok ett lite rolig RBL game nå 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå