MartinF Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Release: Fredag 4. november 2016 Beta release: Ca. 2 uker før Steam-link: http://store.steampowered.com/app/482730/ Pre-order: Som alltid kan man forhåndsbestille rett fra Steam, og man får tilgang på beta-versjonen når den lanseres. Alternativt kan man kjøpe Steam-kode fra andre sider, men av erfaring så kan dette drøye lengre enn om man kjøper rett fra Steam. I år som tidligere år, så tilbyr FMScout FM17 til £34.99: https://www.youtube.com/watch?v=iqF9OAb318s Screenshots:Kommer! Relevante lenker: FMScout - What we know about Football Manager 2017 Offisiell hjemmeside for Football Manager 2017 @FootballManager på Twitter @MilesSI - Miles Jacobson på Twitter (Warning, fyren er ekstremt følsom for kritikk...) FMNorge - Norges (eneste) og største community for FM-spillere SortitoutSI - Fanside og database for addons til spillet FM Base - Fanside med et meget aktivt forum YouTubere som vil poste innhold fra dag 1: WorkTheSpace, DoctorBenjyFM, StatApp, GoldenFM Førstepost vil bli oppdatert så fort mer informasjon kommer ut. Kjør debatt! 2 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Nice tråd MartinF. Gleder meg til et nytt år med gleder og frustrasjoner som manager! Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Bra tråd! Blir dry innleggs bonanza dette året også blir det et FM jeg ikke kommer til og spille mye. Mer frihet hvordan man kan spille og lykkes. Bedre forsvar. De er helt forferdelig pdd Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Hvordan har det vært med bugs fra lansering med de siste utgavene av dette spillet? Lurer på om det var FM13 jeg spilte sist, og da scoret Carragher på corner i de 6 første kampene. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 For de av dere som har kjøpt tidligere utgaver av FM kan det være rabatter å hente hvis dere forhåndsbestiller. As a ‘thank-you’ to loyal fans of the series we’ve worked with our friends at Valve to offer a Steam-only* discount of 5% off for every Football Manager game owned on PC, Mac or Linux dating back to Football Manager 2013. This means there’s a possible 20% available to fans who own the last four versions of the game! This pre-purchase offer is available until 11.59 GMT on Friday 14th October so be sure to get the deal wrapped-up well in advance - Pre-Purchase Now Or Pre-Purchase from Steam with up to 20% off Kilde: https://community.sigames.com/topic/377536-football-manager-2017-release-date-and-pre-purchase-details-announced/ Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Blir fint å spille med Newcastle i år, når man tross alt starter i Championship blir man forhåpentligvis ikke like sur om man ikke vinner ligaen i andre sesong. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Altså. Styret er jo sånn at om man vinner ett år forventer de at man vinner neste år og. Samme faen om man så vant Championship og er i PL. Har du vunnet må du fortsette med det. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Jeg tror årets utgave blir den første jeg hopper over for første gang siden jeg startet å spille CM i 1995. Spilte massevis av FM2016, men føler meg helt utbrent. Så kommer juleferien, og da må jeg sikkert kjøpe det likevel Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 (endret) Jeg tror årets utgave blir den første jeg hopper over for første gang siden jeg startet å spille CM i 1995. Spilte massevis av FM2016, men føler meg helt utbrent. Så kommer juleferien, og da må jeg sikkert kjøpe det likevel Tenker egentlig det samme(at jeg skal hoppe over Fm17), men nå har det seg slik at jeg skal ta pappaperm i november-Desember....Og kidsa er på skolen, og barnehagen ;pPPPP Endret 19. september 2016 av elx90 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Blir nok å skaffe seg FM17! Dog etter eksamensperioden. Etter at jeg begynte å studere og flytta på hybel er PC'n og FM eneste annet å gjøre enn skolearbeidet så kan fort bli en del timer! Gledes Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 For de av dere som har kjøpt tidligere utgaver av FM kan det være rabatter å hente hvis dere forhåndsbestiller. As a ‘thank-you’ to loyal fans of the series we’ve worked with our friends at Valve to offer a Steam-only* discount of 5% off for every Football Manager game owned on PC, Mac or Linux dating back to Football Manager 2013. This means there’s a possible 20% available to fans who own the last four versions of the game! This pre-purchase offer is available until 11.59 GMT on Friday 14th October so be sure to get the deal wrapped-up well in advance - Pre-Purchase Now Or Pre-Purchase from Steam with up to 20% off Kilde: https://community.sigames.com/topic/377536-football-manager-2017-release-date-and-pre-purchase-details-announced/ Hehe. Ser de har satt prisen opp til 499 kr. Så med 20% rabatt er vi nede på 400 kr. Da er det billigere å gå for FM-scout-varianten. Når det er sagt så kommer jeg sikkert til å kjøpe spillet, men med tanke på at jeg bare har spilt 300 timer på fm2016 så mistenker jeg jo at jeg ikke kommer til å spille det så mye. Blir sikkert noe syting om hvor vanskelig det er å lage taktikker, dog... 1 Lenke til kommentar
dredg Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Lurer på om jeg skal kjøpe meg touch i år, spilte ikke ett minutt av full versjonen i år. Men er redd de har endret noe slik at jeg kommer til å angre... Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Begynner å bli skikkelig klar for FM igjen nå. FM16 var nok den versjonen jeg har spilt minst, da jeg aldri helt fikk det til på den versjonen. Spent på 17! Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Her blir det boikott fra nå av. Kjøp av spill uteblir så lenge prisen er så latterlig som den er, og innholdet og utviklingen er så svak fra år til år. Spillet må rettferdiggjøre den prisen, og det gjør den kanskje hvis spillets utvikling hadde vært som den er mellom hvert 3. eller 4. år. Nå fremstår det hele som en middels oppdatering, og ikke en gang en ekspansjonspakke. Her kjøper vi altså en middels stor oppdateringspakke for 500kr, Det er rett og slett svindel. 2 Lenke til kommentar
yosraz Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Her blir det boikott fra nå av. Kjøp av spill uteblir så lenge prisen er så latterlig som den er, og innholdet og utviklingen er så svak fra år til år. Spillet må rettferdiggjøre den prisen, og det gjør den kanskje hvis spillets utvikling hadde vært som den er mellom hvert 3. eller 4. år. Nå fremstår det hele som en middels oppdatering, og ikke en gang en ekspansjonspakke. Her kjøper vi altså en middels stor oppdateringspakke for 500kr, Det er rett og slett svindel. Jeg er helt enig med deg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. september 2016 Forfatter Del Skrevet 30. september 2016 Spillet koster ikke 500 kroner, og du får 5% rabatt for hver av de fire siste versjonene du har kjøpt tidligere, altså opptil 20%. Fra FM Scout koster det enda mindre, rundt 360,-. At du kaller spillet en "middels oppdatering" når de ikke har lansert de nye funksjonene, er litt beyond me. Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Spillet koster ikke 500 kroner, og du får 5% rabatt for hver av de fire siste versjonene du har kjøpt tidligere, altså opptil 20%. Fra FM Scout koster det enda mindre, rundt 360,-. At du kaller spillet en "middels oppdatering" når de ikke har lansert de nye funksjonene, er litt beyond me. Det er kanskje "beyond you", for jeg regner jo med at siden du forsvarer en prislapp på 499kr (på Steam), fordi du selv har kjøpt alle, og dermed må forsvare det. Jeg prater på et objektivt grunnlag, og ikke basert på personlige følelser. Man må sammenligne spillet og hva de faktisk selger med hva annet som er på markedet. Crusader Kings 2 er et av mange gode eksempler. De patcher spillet gratis, og gir ut DLC-er for en fornuftig pris. Det er utvidelser og videreutvikling der som kan hevdes å være større enn hva et helt "nytt" spill i FM serien er. Prislappen henger dermed ikke på greip. Sist gang de kanskje gav ut noe som var verdt å betale for, var 3D-motoren. Det var en overgang, de kom med noe nytt, og spillets så ut som et nytt spill. Nå er det oppdatert database, utskiftning av sliders til "kommandoer". Nytt taktikk-grensesnitt osv som preger spillets "nyheter". Det er verre enn FIFA, og FIFA er drøyt nok i seg selv. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. september 2016 Forfatter Del Skrevet 30. september 2016 (endret) 1. Prisen min er 319- kroner, eller $39.99 dollar. Det er syns jeg er mer enn en overkommelig for et nytt spill i 2016. Triple A-spill går til sammenligning for 650 kroner, og der ser man mye latterlig dårlig utvikling fra år til år, men prisen er den samme. 2. SI patcher også FM gratis. For et latterlig argument, og takk GUD for at det ikke finnes DLCer til FM. Tenk deg om SI hadde tatt seg betalt for flere ligaer, eller grafikk, eller en database-oppdatering etter januarvinduet? Få det bort! 3. Prislappen er helt fair, spesielt med rabatten. 4. Du mener altså at hver eneste versjon av FM siden 2009 ikke er verdt pengene? Bold statement. Hvorfor gidder du å poste i denne tråden (og den andre) når du åpenbart hater spillet? Endret 30. september 2016 av MartinF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå