TrengerHjelp321 Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Hei! Skriver kåseri om fotball noen som har noen morsomme vinklinger? Vi skal framføre det som stand up! Lenke til kommentar
RegistrereMeg Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Du kan vel vise oss hva du har fått til så langt, så er det kanskje lettere å komme med vinklinger som passer inn 1 Lenke til kommentar
TrengerHjelp321 Skrevet 18. september 2016 Forfatter Del Skrevet 18. september 2016 Vi Du kan vel vise oss hva du har fått til så langt, så er det kanskje lettere å komme med vinklinger som passer inn Vil liksom ikke vise den fram til alle av ulike grunner, er det et annet sted jeg kan sende til deg? Lenke til kommentar
TrengerHjelp321 Skrevet 18. september 2016 Forfatter Del Skrevet 18. september 2016 Hadde satt utrolig stor pris på svar! Jeg sender gjerne det jeg har så langt på privat hvis det er til noe hjelp Lenke til kommentar
TrengerHjelp321 Skrevet 19. september 2016 Forfatter Del Skrevet 19. september 2016 Ingen? Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Hvis du vil starte en diskusjon, så er det best praksis å sette den i gang med dine egne vinklinger først. Lenke til kommentar
Mixam Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Skriv at du synes det er helt idiotisk at 22 voksne menn gidder å løpe rundt som gale i 90 minutter på en gressplen der de prøver å sparke en ball i et nett. Så kan du også ta med at der er uforståelig at folk gidder å se på dette, og at mange til og med reiser til utlandet for å følge favorittlaget. Meningen med et kåseri er vel at det skal være gøy å høre på og kanskje ikke så seriøst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå