Gå til innhold

Pio mode=rask booting Dma=treig booting

Furinax

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg en 60gb disk fra ibm for en stund siden, før det så hadde jeg bare en 40gb fra ibm og da kjørte alt som det skulle, dma og hele pakka, boota fort og gjorde opperasjoner raskt!

men så kjøpte jeg en 60gb fra ibm, da gikk alt til dass, først så ville den ikke i dma mode, kjørte pio.

så etter mange timers slit så ville den kjøre i dma, men da var problemet at maskina mi boota på 5min! det er en liten stund det!:(

+ at for ca: en uke siden så mista jeg ene partisjonen min, og da tenkte jeg for å gjøre det enklest: jeg legger inn windows på nytt, jeg gjorde det, partisjonerte opp igjen som normalt i win2k setup`n, alt så fint ut, kom inn i windows, så var den borte, vistes ikke i bios heller, skal nå sende inn den til bytte, men jeg tror den har smittet 40gb`n min!:(

Når den kjører på pio så booter den fort, men den gjør også opperasjoner treigt, når jeg får den opp i dma så bruker den 5 min på å boote+ at det går litt treigt i windows også, kjørte en test på disken, den tester hvor mange mg den dytter i sekundet på full prossesor kraft, og vet dere hvor mye?? 2.9mg/s!!!!

Dette tror jeg ikke er helt bra(hvor mye skal den egentlig greie å dytte på¨full pross kraft??

har en athlon xp 1700+ - abit kr7a-raid og 512 ddr.

hva er det som kan skyldes det her? hva kan jeg gjøre? jeg tror jeg blir gal vis jeg ikke får fikset det her før Tg!!

det hadde vært kjempe fint om noen kunne hjulpet meg?

Takk på forhånd:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...