AfterGlow Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 FOVE VR kan bli en farlig konkurrent på VR-markedet, og kan snart bestilles.Disse VR-brillene byr på noe verken Oculus Rift eller HTC Vive har Lenke til kommentar
samco Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Bra oppløsningen er høyere ser helt blæ ut Vive med pixel mareritt Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Utover dette er meningen at man kan få til en mer intuitiv sikteprosess i for eksempel førstepersons skytespill, ved at man kan plassere siktet ved å simpelthen rette blikket mot fienden, i stedet for at man må sikte ved å vri hele hodet i riktig retning. Dette er jo total katastrofe. Ingen forventer vel at man skal sikte ved å vri på hodet? Hodevridning er for å se, håndkontroller er for å sikte. Unntaket er vel der man spiller noe der man forventer dette, eksempelvis en helikoptersimulator. Å dra dette videre til å skulle sikte med øynene blir i mitt hode bare ødeleggende for spillene og det å spille... 2 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Bra oppløsningen er høyere ser helt blæ ut Vive med pixel mareritt Er det screendor effekten du mener? Lenke til kommentar
ChrZZ Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Altså... 70Hz og 90-100 FOV... Følger det med en bøtte til å spy i også da eller? Hvorfor går dem i mot "bransjestandarden" for hva som er minste FPS og FOV? Både Vive og Oculus har 90Hz og 110 graders FOV. Jeg ser på dette som en ikke-konkurrent. 1 Lenke til kommentar
Svar Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Bra oppløsningen er høyere ser helt blæ ut Vive med pixel mareritt Har vell mer med hvordan pixel-gruppene er å gjøre. Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Altså... 70Hz og 90-100 FOV... Følger det med en bøtte til å spy i også da eller? Hvorfor går dem i mot "bransjestandarden" for hva som er minste FPS og FOV? Både Vive og Oculus har 90Hz og 110 graders FOV. Jeg ser på dette som en ikke-konkurrent. Større FOV er ikke bedre ifht kvalme i VR. Framerate derimot er jo det ja... Eyetracking er dritkult dog, med masse muligheter for betydelig bedre immersion! 1 Lenke til kommentar
VikingIM Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Likte det jeg så, til jeg så 70Hz og 100FOV. Tror jeg holder meg til Vive en stund til gitt. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Di utelukker win7 og går for 70fps? Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Bra oppløsningen er høyere ser helt blæ ut Vive med pixel mareritt Har vell mer med hvordan pixel-gruppene er å gjøre. Høyere PPI må til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå