madman88 Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Hei,Jeg kjøpte meg en ny tv på kampanje hos Elkjøp der det gjelder en UHD 4k Samsung tv.Jeg merker nå at når jeg ser på film, uansett kanal så virker det nesten som en C/D klasse film med lavt budsjett hvor kamera vinkelen virker nesten amatørmessig.Det er vanskelig å forklare, men jeg håper dere forstår hva jeg mener.Det er utrolig irriterende, for bilde er jo fint og alt det der, men det er noe som ikke stemmer føler jeg.Noen som vet hva jeg prater om? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Vinkel har jeg ingen tro på ikke stemmer TV'en endrer ikke noe på utsnitt og retning TV/film-produksjonen er laget i. Det ville i tilfelle vært sensasjon Jeg tror du kan prøve å slå av Automotion Plus. Her har man diverse innstillinger for å få TVen til å lage flere bilder enn originalmateriale for å få jevnere flyt. Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 18. september 2016 Forfatter Del Skrevet 18. september 2016 Vinkel har jeg ingen tro på ikke stemmer TV'en endrer ikke noe på utsnitt og retning TV/film-produksjonen er laget i. Det ville i tilfelle vært sensasjon Jeg tror du kan prøve å slå av Automotion Plus. Her har man diverse innstillinger for å få TVen til å lage flere bilder enn originalmateriale for å få jevnere flyt. Det var helt grusomt forklart fant jeg ut av! Men det virker som du hadde helt rett. Er det flere som plages av denne automotion? det virker ikke å være den store forskjellen, men samtidig følte jeg det var mer behagelig for øyet Lenke til kommentar
TGB Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Film er ikke laget for å vises i 120 bilder/sek (hvor man automatisk genererer bildene som mangler basert på de 24/25 som finnes på kilden). Husk at du har masse innstillinger på automotion. Prøv deg frem og se hva som fungerer for deg på forskjellig materiale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå