Artady Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Hei, jeg bor cirka 4 måneder i Norge. Min norsk er forferdelig, jeg går på vanlig VGS studiesp. Jeg fikk lekse fra min lærer at jeg må skrive en argumentasjon tekst. Cirka for 250-500 ord, temaet er pelsdyroppdrett. Jeg kan ikke skrive noen setninger uten feil også mitt vokabular er forferdelig :C Hun sa at til deg kan hjelpe andre mennesker for å skrive. Fordi alene du klarer ikke det. Er det finnes noe online leksehjelp som kan hjelpe med å skrive en argumentasjon tekst? Lenke til kommentar
TrengerHjelp321 Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Ren løgn, du kommer ikke inn på VGS SSP så fort, du er bare en lat ungdom som prøver å få andre til å gjøre ting for deg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 (endret) Gjør litt research, les deg opp på det som fins om temaet. Se om du kan finne argumenter fra begge sider i debatten. Så kan du bruke teksten til å gi den vinklingen du ønsker, eller skrive om de argumenter som du opplever som de mest tungtveiende og riktige i debatten. Kanskje en idé å sette et skille mellom norsk pelsdyrdrift som drives etter loven, og den som foregår i eksempelvis Kazahkstan eller andre deler av Asia. Endret 18. september 2016 av Slettet+921324 Lenke til kommentar
28teeth Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 https://www.rodekors.no/tilbudene/leksehjelp/ Trykk på "Få leksehjelp" og se om det er noen tilbud i byen du bor. Du kan lenger ned i siden og trykke på digitalleksehjelp.no, der kan du også få hjelp. Lenke til kommentar
Artady Skrevet 22. september 2016 Forfatter Del Skrevet 22. september 2016 Ren løgn, du kommer ikke inn på VGS SSP så fort, du er bare en lat ungdom som prøver å få andre til å gjøre ting for deg! hmm bra men det finnes in noen VGS skoler. SSP for minotritetspråklige folk i Oslo. Vi har samme programme som vanlig SSP men litt mer norsk. Det for folk som bodde ikke mange år i Norge. Også lærer gir lov at noen mennesker kan rette våre skriftlig oppgaver for å få bedre karakterene også med å skrive disse oppgavene. Jeg spurte ikke kan dere "skrive for meg". 1 Lenke til kommentar
RevealeR Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Hei! Jeg synes ikke norsken din er forferdelig, jeg. Du gjør deg imidlertid forstått (i alle fall hos meg). Hvis du har noen spørsmål, send de til meg på PM, så skal jeg så godt som overhode mulig. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå