Roar Kneppen Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Urban Art 1162 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Ser på beskjæringen, ikke mulig å ta deg på noe der. Ellers fint utsnitt og fint ettermiddagslys som kommer inn fra høyre/forfra. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Komposisjonen kunne muligens vært litt mer teknisk riktig om du inkluderte litt mer på høyre kant av bildet. Men jeg vet jo ikke hva som finnes der, av eventuelle forstyrrende elementer. Eksponeringen er fin. Bildet er greit behandlet, med brukbar kontrast og fargetemperatur. Jeg liker ikke at det er så oversaturert. For meg blir bilderammen svært distraherende, men jeg kan aldri fordra dem. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Vil ikke påstå at det var så mye Art i utgangspunktet her, men det blir ofte flott Art når du har satt klørne i det Bra jobba ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. september 2016 Forfatter Del Skrevet 18. september 2016 Komposisjonen kunne muligens vært litt mer teknisk riktig om du inkluderte litt mer på høyre kant av bildet. Men jeg vet jo ikke hva som finnes der, av eventuelle forstyrrende elementer. Eksponeringen er fin. Bildet er greit behandlet, med brukbar kontrast og fargetemperatur. Jeg liker ikke at det er så oversaturert. For meg blir bilderammen svært distraherende, men jeg kan aldri fordra dem. Mine bilder er alltid sterke i fargene - gjerne oversaturert om du vil da jeg befinner med et sted mellom fotografen og maleren. Hvorfor komposisjonen hadde vært mer teknisk med mer ute på høyrevingen forstår jeg ikke så mye av for da dreper du den spenningen som er i denne komposisjonen som er valgt slik framfor bare å lage et utsnitt av graffitien som er hovedmotivet her. Ved å ta med Brugata øst for Vaterlands bru drar man bare oppmerksomheten bort fra dette som er bildet i dette tilfellet. Feilen mange ofte begår er nettopp at de skal ha for mye med i sine bilder. Skulle man endret noe her så måtte det bli å kutte vekk feltet til venstre for graffitien noe jeg også vurdert, men valgte å ha det med. Etter å ha samlet så mange nærmer meg 1200 så har jeg nå mer enn tidligere begynt å inkludere også noe av miljøet rundt. Roar Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Mine bilder er alltid sterke i fargene - gjerne oversaturert om du vil da jeg befinner med et sted mellom fotografen og maleren. Hvorfor komposisjonen hadde vært mer teknisk med mer ute på høyrevingen forstår jeg ikke så mye av for da dreper du den spenningen som er i denne komposisjonen som er valgt slik framfor bare å lage et utsnitt av graffitien som er hovedmotivet her. Ved å ta med Brugata øst for Vaterlands bru drar man bare oppmerksomheten bort fra dette som er bildet i dette tilfellet. Feilen mange ofte begår er nettopp at de skal ha for mye med i sine bilder. Skulle man endret noe her så måtte det bli å kutte vekk feltet til venstre for graffitien noe jeg også vurdert, men valgte å ha det med. Etter å ha samlet så mange nærmer meg 1200 så har jeg nå mer enn tidligere begynt å inkludere også noe av miljøet rundt. Roar Fargemetning er en smakssak, ingen tvil om det. Det jeg nevner med komposisjon retter seg mot at du blir litt for tett til utbygget, og at det ville kunne gjøre det litt mer balansert om du flyttet utsnittet like utenfor. Men som sagt, jeg vet ikke hva som er der, og er ikke kjent der, men det var min første tanke. Miljøet rundt på venstresiden styrker bare bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg