Snurreleif Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Så mye penger brukt og med en manager som Mourinho bak roret. Og allikevel så så dårlig.. skjønner ikke hvordan det er mulig. Jeg du og Latias hadde lett fått stell på United slik stå er nå. Sender inn felles søknad i morgen. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Koser meg faktisk nå. Er så deilig å gni det inn i trynet på mine kjære United-frelste venner på facebook. 1 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Mourinho har mista det. Får fyken innen julRo ned Benbjo 2.0 Historien viser at fyren ikke takler motgang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Mourinho har mista det. Får fyken innen julRo ned Benbjo 2.0Historien viser at fyren ikke takler motgangPasser godt inne hos United-gutta da altså. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Så mye penger brukt og med en manager som Mourinho bak roret. Og allikevel så så dårlig.. skjønner ikke hvordan det er mulig. Jeg du og Latias hadde lett fått stell på United slik stå er nå. Sender inn felles søknad i morgen. Krever mindre i lønn også. Ikke glem det! 1 Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 (endret) Koser meg faktisk nå. Er så deilig å gni det inn i trynet på mine kjære United-frelste venner på facebook. Godt forståelig. Bare pass på å unfriende dem før sånn cirka midt i sesongen, for det er som regel mer enn litt forutsigbart hva som skjer med ditt kjære lag. Da pleier nemlig jeg å få anledningen til å erte min ekskollega litt ekstra. Edit: Visse unntak, da, jeg vet, så ikke arrester meg på den... Endret 18. september 2016 av Harepuz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 4.plass er kjipt ja?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå