jorn_:-D Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg tenkte vis du fikk tak i stort nok minne kort(Det må jo snart komme over 1 gb) og plugget det i en pc med minnekortleser, så laget du filmen sånn at den passet størrelsen på skjermen på 6600, og så lagg du den ned på minnekortet, som du så setter i 6600. Ville ikke du kunne sett filmen på Real one spilleren da? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Ikke noe problem det. Så på film på P800'en min. Når jeg presset skjermstørrelsen ned til P800 størrelse, så tok filmen rund 80-100MB. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) ja du kan se en film med fks. Real1 player som er med på 6600... du må bare finne et stort nok mmc kort og en film... skjermen er jo på runt 180x210 pixler (<---sikkert feil) men pointete er at du da fyfyffyfyfy! Remerser sa no stygt her fyfyfyf!fyfyfyfy! de vil bli greie på mobilen Endret 27. november 2003 av Remerser Lenke til kommentar
soft Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Går helt fiint :-) En spillefilm blir ca.60-80MB du kan brule Nokia mediaconverter til å konvertere fra DivX o.s.v .. Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 ja du kan se en film med fks. Real1 player som er med på 6600...du må bare finne et stort nok mmc kort og en film... skjermen er jo på runt 180x220 pixler (<---sikkert feil) men pointete er at du da kan laste ned filmer som kanskje har dårlig kvalitet som på fks. kazaaa.... de vil bli greie på mobilen regner med at du snakker om filmer man selv har kjøpt og betalt for, og så laster ned kun for personlig backup.. alt annet er jo fyfy skjermen er forresten 208x176 pixler (du var nærmest SX1 sin oppløsning, som er 220x176) Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Men jeg ville ikke kjøpt en mobil får å se på film på den, for bateriet er vel ikke laget til å være i stand til å se på film i flere timer på rad? Da kan en heller kjøpe seg en sånn mini dvd spiller eller en PDA med syk levetid på bateriet. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 godt poeng olaff! du må nok ha med 1 ekstra batteri eller ha laderen ved deg (d tar litt over 1 time å lade den opp) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Nå blir jo dette sånn når man sitter på bussen og slikt da. Ingen som sitter hjemme å ser på film på mobilen når man har en PC ved siden av seg vel?? Dette blir som Mp3-spiller til 6600, en bonus... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 praktisk når man reiser med tog/fly og ikke har en bærbar da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå