fjarle Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Knall batteritid og et veldig godt kamera med superkrefter.TEST: Apple iPhone 7 Plus Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Ser flott ut, men å bruke så mye penger på en telefon? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Jack Flores Skrevet 18. september 2016 Populært innlegg Del Skrevet 18. september 2016 Og som vanlig ikke noe mulighet for minnekort. Stort minus og stor pluss for de telefonene som har det. 10 Lenke til kommentar
Hartvigor Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Skulle gjerne sett en vanlig iPhone 7 med dette kameraet og 1080p skjermoppløsning. For meg med små hender blir denne for stor. Designen er rett og slett dårlig når man ser hvor mye større skjerm(utnyttelse) andre produsenter får til i samme dimensjoner. Inntil DNB ordner finger ID innlogging på android blir ikke iPhone 6S oppgradert med det første dessverre. 1 Lenke til kommentar
-14HUY6PY Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Når dere tester mobiler, hvor mye vektlegger dere egentlig pris? 4 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Og som vanlig ikke noe mulighet for minnekort. Stort minus og stor pluss for de telefonene som har det.For hvor stor andel av brukerene? 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Krgb Skrevet 18. september 2016 Populært innlegg Del Skrevet 18. september 2016 Det er vel ikke tvil om at Apple leverer flotte telefoner, men personlig synes jeg over 5" skjerm blir alt for stort... Men det mange glemmer (eller ikke bruker?) er at Apple ikke bare leverer en telefon, men et helt økosystem som virker utrolig enkelt sammen. Hovedpoenget mitt for å bruke Apple-produkter er at det virker sammen på alt fra telefon, datamaskin (mac), nettbrett (ipad), tv, (Apple tv) også videre.. Og det å ha de funksjonalitetene der er hvertfall for meg det avgjørende for valget av telefon. Så vet jeg jo at det finnes tilsvarende funksjoner i Android/Chrome-universet, og at det i PlayStore finnes apper i hytt og dyne som kan gjøre alt dette.. Men det er jo nettopp enkelheten jeg etterlyser. Det at jeg ikke trenger å lete rundt etter apper og ha alt fra dropbox til gmail her og der, osv spredd i ørten forskjellige apper.. Og jeg ønsker heller ikke å ha alle de valgmulighetene som Android sies å ha. For meg holder det å skifte bakgrunnsbilde på telefonen og evt flytte et ikon rundtomkring . Tror det er den enkelheten mange iOS-brukere setter pris på, det at de ikke MÅ hele tiden finne andre løsninger.. 14 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Å si at alt over 5" skjerm er for stort, synes jeg blir et feil mål. En 5,5" skjerm er 68mm bred. iPhone 7 Plus er totalt 77,9mm bred. S7 Edge er 72,6mm bred. Sistnevnte går akkurat for hånden min, mens iPhone 7 Plus blir uhåndterlig. Må også nevnes at folk har ulike håndstørrelser. Det burde være lov å produsere telefoner i ulike størrelser, uten at størrelsen blir ansett som feil. 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Snikpellik Skrevet 18. september 2016 Populært innlegg Del Skrevet 18. september 2016 Og som vanlig ikke noe mulighet for minnekort. Stort minus og stor pluss for de telefonene som har det. Hva skal folk med minnekort!? 11 Lenke til kommentar
Krgb Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Å si at alt over 5" skjerm er for stort, synes jeg blir et feil mål. En 5,5" skjerm er 68mm bred. iPhone 7 Plus er totalt 77,9mm bred. S7 Edge er 72,6mm bred. Sistnevnte går akkurat for hånden min, mens iPhone 7 Plus blir uhåndterlig. Må også nevnes at folk har ulike håndstørrelser. Det burde være lov å produsere telefoner i ulike størrelser, uten at størrelsen blir ansett som feil. Jajajajaja. Var vel det jeg egentlig mente . I de aller fleste tilfeller blir telefonene for store å holde i med mine små puselabber når skjermstørrelsen overstiger 5". Synes jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 (endret) Å si at alt over 5" skjerm er for stort, synes jeg blir et feil mål. En 5,5" skjerm er 68mm bred. iPhone 7 Plus er totalt 77,9mm bred. S7 Edge er 72,6mm bred. Sistnevnte går akkurat for hånden min, mens iPhone 7 Plus blir uhåndterlig. Må også nevnes at folk har ulike håndstørrelser. Det burde være lov å produsere telefoner i ulike størrelser, uten at størrelsen blir ansett som feil. S7E går greit for min del også, men å stå med én hånd å skrive blandt folk I travle miljøer eller med litt promille tør jeg ikke Apple sitt design er ikke optimalt og ser litt halveis merkelig ut sammenlignet med andre telefoner. Håper på full overhaling til neste år sånn at det er mulig å omsider få en iPhone med bra batteri nedi bukselommen. Endret 18. september 2016 av Mala Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Stusser alltid litt på minusene som blir gitt. Mangler innebygget mini-jack - Greit nok, skjønner den da noen folk blir tvunget til å bruke mer pengerLitt mye ramme rundt skjermen - Greit nok men den blir litt subjektiv. Det bør ikke gi mye trekk hvertfall iPhone hadde tålt en større designoppdatering nå - Rumpeprat. Uoppdatert design er idiotisk å gi trekk for. Er den fin så er den fin uansett om de har oppgradert designet eller ikke.Innelåst økosystem - Det er ikke et trekk siden det er slik med Apple. Blir som å gi minus til Android fordi det er mer åpent.Blant de dyreste telefonene du kan kjøpe - Den skjønner jeg For stor for enkelte - Hmmm, den er vel der bare for å få en minus ekstra i lista. Ingen telefon har perfekt størrelse. Forsåvidt enig med karakteren, men det er kun pga mini-jack og pris. 7 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Å si at alt over 5" skjerm er for stort, synes jeg blir et feil mål. En 5,5" skjerm er 68mm bred. iPhone 7 Plus er totalt 77,9mm bred. S7 Edge er 72,6mm bred. Sistnevnte går akkurat for hånden min, mens iPhone 7 Plus blir uhåndterlig. Må også nevnes at folk har ulike håndstørrelser. Det burde være lov å produsere telefoner i ulike størrelser, uten at størrelsen blir ansett som feil. + serien til apple er jo strengt tatt 5,5" skjerm på en 6" telefon 5 Lenke til kommentar
flinx Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Blant alternativene burde ikke iPhone 6S-variantene nevnes? Billigere, hodetelefonkontakt som virker og ytelsen er ikke så mye dårligere at det merkes på brukeropplevelsen. Selv iPhone 6 kan forsvares som et verdig kjøp den dag i dag. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg ATWindsor Skrevet 18. september 2016 Populært innlegg Del Skrevet 18. september 2016 Stusser alltid litt på minusene som blir gitt. Mangler innebygget mini-jack - Greit nok, skjønner den da noen folk blir tvunget til å bruke mer penger Litt mye ramme rundt skjermen - Greit nok men den blir litt subjektiv. Det bør ikke gi mye trekk hvertfall iPhone hadde tålt en større designoppdatering nå - Rumpeprat. Uoppdatert design er idiotisk å gi trekk for. Er den fin så er den fin uansett om de har oppgradert designet eller ikke. Innelåst økosystem - Det er ikke et trekk siden det er slik med Apple. Blir som å gi minus til Android fordi det er mer åpent. Blant de dyreste telefonene du kan kjøpe - Den skjønner jeg For stor for enkelte - Hmmm, den er vel der bare for å få en minus ekstra i lista. Ingen telefon har perfekt størrelse. Forsåvidt enig med karakteren, men det er kun pga mini-jack og pris. Jeg stusser på dine kommentarer rundt minusene. Stor ramme er et objektivt minus, og innelåst system er i seg selv en ulempe (selv om det også ofte følger med noen fordeler). Og størrelsen er en reell ulempe for mange. AtW 17 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Stusser alltid litt på minusene som blir gitt. Mangler innebygget mini-jack - Greit nok, skjønner den da noen folk blir tvunget til å bruke mer penger Litt mye ramme rundt skjermen - Greit nok men den blir litt subjektiv. Det bør ikke gi mye trekk hvertfall iPhone hadde tålt en større designoppdatering nå - Rumpeprat. Uoppdatert design er idiotisk å gi trekk for. Er den fin så er den fin uansett om de har oppgradert designet eller ikke. Innelåst økosystem - Det er ikke et trekk siden det er slik med Apple. Blir som å gi minus til Android fordi det er mer åpent. Blant de dyreste telefonene du kan kjøpe - Den skjønner jeg For stor for enkelte - Hmmm, den er vel der bare for å få en minus ekstra i lista. Ingen telefon har perfekt størrelse. Forsåvidt enig med karakteren, men det er kun pga mini-jack og pris. iphone hadde definitivt tålt en større designoppdatering, og det har ingenting med utseendet i seg selv å gjøre. Problemet er rett og slett størrelsesforholdene screen to body ratio. Man burde uten problemer klare å gjøre telefonen mindre og samtidig beholde skjermstørrelsen, selv om det vil gå på bekostning av batterilevetiden på 7 plus. Det er unødvendig at 7 plus skal være fysisk større enn en telefon med større skjerm (S7 edge med sine 5,7"). For min del blir størrelsen da såpass stor at jeg må utelukke den som telefon, noe som er surt i all den tid den har bedre spesifikasjoner enn vanlig 7. Lenke til kommentar
Lymi Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 "Batteritid som holder til et par dagers bruk" vil det si en standbytid på mer enn 800 timer? 1 Lenke til kommentar
KajAS Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Kan vanskelig se at den kan forsvare den prisen i forhold til kvalitet og funksjonalitet. Man betaler mye for "må ha" og ha noe å vifte med i forhold til andre. 5 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Stusser alltid litt på minusene som blir gitt. Jeg stusser på dine kommentarer rundt minusene. Stor ramme er et objektivt minus, og innelåst system er i seg selv en ulempe (selv om det også ofte følger med noen fordeler). Og størrelsen er en reell ulempe for mange. AtW Greit nok det, blir jo litt subjektivt fra meg også At systemet er låst er derimot totalt idiotisk å gi minus for da det gjelder et selskap som alltid har kjørt den linja. Det er altså et minus at XB, PS og Nintendokonsoller er låst? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Stusser alltid litt på minusene som blir gitt. Jeg stusser på dine kommentarer rundt minusene. Stor ramme er et objektivt minus, og innelåst system er i seg selv en ulempe (selv om det også ofte følger med noen fordeler). Og størrelsen er en reell ulempe for mange. AtW Greit nok det, blir jo litt subjektivt fra meg også At systemet er låst er derimot totalt idiotisk å gi minus for da det gjelder et selskap som alltid har kjørt den linja. Det er altså et minus at XB, PS og Nintendokonsoller er låst? Ja, det er åpenbare minuser at konsollene er låst, og man ser jevnlig baksiden med det. At produkter fra et selskap alltid har hatt et gitt minus gjør vel ikke at man ikke skal trekke for det? AtW 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg