Skatteflyktning Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 (endret) Så du baserer nå altså alt i du skriver i tråden til geita på den ene setningen han skrev, og ikke den faktisk artikkelen denne tråden omhandler? Så det du sier er at du faktisk ikke har sett artikkelen til NRK som du nå kommenterer til?Der jeg kommenterer noe siterer jeg over hva jeg kommenterer. Nå kommenterer jeg f.eks. din tekst som er sitert over, og ikke noe annet. Ditto resten av mine innlegg. Når jeg kommenterer text fra NRK vil du også finne denne sitert på samme måte. Så var det innrømmelsen av feil fra din side? Sitter fortsatt langt inne? Videre avledningsmanøvre planlagt? Endret 18. september 2016 av Skatteflyktning 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Så du baserer nå altså alt i du skriver i tråden til geita på den ene setningen han skrev, og ikke den faktisk artikkelen denne tråden omhandler? Så det du sier er at du faktisk ikke har sett artikkelen til NRK som du nå kommenterer til?Der jeg kommenterer noe siterer jeg over hva jeg kommenterer. Nå kommenterer jeg f.eks. din tekst som er sitert over, og ikke noe annet. Ditto resten av mine innlegg. Når jeg kommenterer text fra NRK vil du også finne denne sitert på samme måte. Så var det innrømmelsen av feil fra din side? Sitter fortsatt langt inne? Videre avledningsmanøvre planlagt? Innlegget du siterte er høyst relevant til artikkelen som er presentert. Du blokkerer bevist ut informasjon for å klare å bevare din ensidige agenda. Innrømmelse av hva slags feil? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Innrømmelse av hva slags feil? Din feilaktige påstand fremsatt i post #12, og som vi har diskutert siden. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Innrømmelse av hva slags feil? Din feilaktige påstand fremsatt i post #12, og som vi har diskutert siden. Nei, du har aldri tatt hensyn til hvorfor du skriver dette. Så det er greit å skyte å drepe folk da? Det er greit i din bok?Ja, om det er i selvforsvar (og handlingen står i forhold til trusselen) Til en artikkel om at kriminaliteten i Sverige er ute av kontroll? Lenke til kommentar
Sir Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Meningsløs diskusjon much? 3 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Denne diskusjonen virker veldig off-topic. Kan vi gå tilbake til tema? Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Moderatormelding Har forsøkt å rydde opp i tråden. Hold dere til diskusjon av tema! Tråden vil medføre nedleggelse dersom den skulle bevege seg "off-topic" igjen.Krimt3k,Moderator 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå