Gå til innhold

Krise i svensk politi

geita_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hele bydeler er jo overtatt av nye landsmenn, de bryr seg vel katten om lover til det landet de kommer. Da blir det deres lover som gjelder. Det ser man jo overalt, det etableres "Samfunn i samfunnet" som lever sitt helt egne liv.

Hva er da problemet, om de har sine egne lover. Norge har også sine egne lover, og ingen svensker bryr seg katta om det.

Lenke til kommentar

Hele bydeler er jo overtatt av nye landsmenn, de bryr seg vel katten om lover til det landet de kommer. Da blir det deres lover som gjelder. Det ser man jo overalt, det etableres "Samfunn i samfunnet" som lever sitt helt egne liv.

Hva er da problemet, om de har sine egne lover. Norge har også sine egne lover, og ingen svensker bryr seg katta om det.

Hva? Hva er det du prøver å si her?

Lenke til kommentar

Myndigheter og journalister undertrykker og sensurer så godt de kan, men det er enkelte ting de ikke kan gjære, og det er f.eks å tvinge folk til å jobbe som politi.

I mellomtiden kjører den svenske regjeringen en video om integrasjon hvor etniske svensker må integreres i det nye landet.

Legg merke til at de også slo av kommentarer og voting. Jeg lurer på hvorfor...

Endret av misanthrope
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Det som er skremmende er hvordan statsministeren bare avfeier bekymringmeldingene fra politiet. jeg håper for svenskene sin del at SD blir det største partiet i Sverige ved neste valg.

Lenke til kommentar

Det er vel greit om områder skiller seg fra Sverige, som Norge i sin tid skilte seg fra Sverige. Eller var det galt at Norge skilte seg fra Sverige?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel greit om områder skiller seg fra Sverige, som Norge i sin tid skilte seg fra Sverige. Eller var det galt at Norge skilte seg fra Sverige?

Så det er greit å skyte å drepe folk da? Det er greit i din bok? I et land som har finansiert deres eksistens? Men siden du er så står forkjemper av vold er det vel greit at staten rykker inn og tar over med makt da siden du anerkjenner disse som selvstendige? Innrykk av militær for å redde svenske borgere i området.

Har ikke du i en årrekke argumentert mot at ikke-vestlige innvandrere IKKE er mer voldelige og kriminelle en samtlige andre i samfunnet, er dette nå noe du går vekk ifra? Du anerkjenner nå at de er det men du syns det er greit fordi de gjør det av idealistiske grunner innad i egen nasjon?

Lenke til kommentar

Så det er greit å skyte å drepe folk da? Det er greit i din bok?

Ja, om det er i selvforsvar (og handlingen står i forhold til trusselen)

I et land som har finansiert deres eksistens?

Slik som Sverige finansierte Norges eksistense, før skilsmissen?

Men siden du er så står forkjemper av vold er det vel greit at staten rykker inn og tar over med makt da siden du anerkjenner disse som selvstendige?

Omtrent like greit som det er om Sverige rykker inn i Norge.

Innrykk av militær for å redde svenske borgere i området.

Som i Norge, mange svenske borgere i Norge.

Har ikke du i en årrekke argumentert mot at ikke-vestlige innvandrere IKKE er mer voldelige og kriminelle en samtlige andre i samfunnet

Nei, jeg har i en årrekke argumentert mot at man skal straffe hele grupper mennesker, være seg dette nordlendinger, samer, sigøynere, jøder, kristenfolket, nazister, rasister, etc, for handlinger utført av enkeltindivider som tilhører disse gruppene.

Du anerkjenner nå at de er det men du syns det er greit fordi de gjør det av idealistiske grunner innad i egen nasjon?

Jeg ser ikke jeg har annerkjent, eller for den del bestridt, dine observasjoner. Det jeg påpeker er at din statistikk er irrelevant, samt at endel absurde konklusjoner følger naturlig av tankegangen. Endret av Skatteflyktning
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som er skremmende er hvordan statsministeren bare avfeier bekymringmeldingene fra politiet. jeg håper for svenskene sin del at SD blir det største partiet i Sverige ved neste valg.

Jeg må skuffe deg litt, Sverige er et tapt land. De kommer ikke til å stemme SD, de er for påvirket av propaganda, og krisen i politet vil ikke føre til noe spesielt, utenom høyere kriminalitet. 

Det jeg tror vil skje er at politet vil trekke seg litt tilbake og fokusere mest på papirarbeid. Da kan man beholde de lave lønningene, og hindre at politet slutter. Kriminaliteten vil gå opp, men det vil ikke majoriteten av svensker få med seg, fordi media vil enten ikke rapportere om det, eller de vil hevde at svensker har blitt flinkere til å rapportere kriminalitet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Volden som vises til av NRK her, er ikke vold i selvforsvar. Så hvorfor prøver du å påstå at den er det?

Har ikke NRK så om du tror jeg har påstått noe som helst om hva som vises på NRK må du nok tro om igjen.

Altså er du i det heletatt bevist nok til å vite hva trådene du skriver i omhandler?

Lenke til kommentar

Volden som vises til av NRK her, er ikke vold i selvforsvar. Så hvorfor prøver du å påstå at den er det?

Har ikke NRK så om du tror jeg har påstått noe som helst om hva som vises på NRK må du nok tro om igjen.
Altså er du i det heletatt bevist nok til å vite hva trådene du skriver i omhandler?
Det er liten tvil om hva alle trådene til Geita handler om.

Hva med faktisk innrømme at du tar feil når du (inneforstått) hevder at jeg har påstått at "volden som vises i Nrk er i selvforsvar"?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er liten tvil om hva alle trådene til Geita handler om.

Hva med faktisk innrømme at du tar feil når du (inneforstått) hevder at jeg har påstått at "volden som vises i Nrk er i selvforsvar"?

Så du baserer nå altså alt i du skriver i tråden til geita på den ene setningen han skrev, og ikke den faktisk artikkelen denne tråden omhandler? Så det du sier er at du faktisk ikke har sett artikkelen til NRK som du nå kommenterer til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...