Gå til innhold

t610 mot t630

jorn_:-D

Anbefalte innlegg

Har sett litt på t610 og t630.

og lurer på er det noen andre store forskjeller enn at skjermen er blitt bedre og telefonen er blitt litt tynnere, og så har den et speil til selv porttrett bilder. ( som sikkert vil bli ripete i lommen).

Er det noen andre store forskjeller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke orginalt nei... men det finnes mange rare deksler og speil til t610 etter at folk inså at det mangla :ermm:

men SE greip fatt og la til det minste og verste som gikk ann... :thumbdown: men det duger :)

edit: jeg hadde ikke speil med når jeg hadde t610 for en stund siden... :roll:

snt610_01.jpg

snt630_00.jpg

designet er helt klart en av de største forskjellene ( :sleep: )

:thumbdown: dårlig at de ikke la til mere minne... vil heller at t630 skulle ha vært 2 mm tjukkere og hatt mere minne :thumbup:

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
jeg hadde bare en liten svart flekk der :roll:

på telefonen fra før var det den svarte knotten, men oppi esken var det en liten pose med speil oppi :)

jeg foretrekker enda designet til t610 foran t630

:)

Lenke til kommentar

Ikke at det er den mest intressante diskusjonen, men er ganske sikker på at alle skal ha med speil.

Jeg kjøpte min, i mai var det vel, og speilet var med. Alle andre jeg kjenner som har den (og det begynner å bli en del) har også fått med speil.

Men det sitter ikke på når du kjøper den. Det ligger i en liten plastikkpose i esken.

Lenke til kommentar

Forstår ikke helt hva du mener med at T630 er mer stilren. Er det mulig å bli mer stilren enn T610 da? Den er jo helt plain.

T630 har ikke den samme stilen som T610. Du f.eks. ikke se for deg T630 i TV-reklamen til T610.

T610 har et mer voksent utseende synes jeg. Mer stil.

Lenke til kommentar

smak og behag og folk er forskjellige *mediterer og takker gud*

det jeg ikke liker på designet til t610 er knappene :no: de sitter litt rart....

på t630 derimot :)

men fortsatt så "viderefører" t630 mange av linjene til t610 bla. den innovervende "gropen" på siden, høytaleren, hvor knappene er (ca,)

:angry: men fortsatt SKAMMELIG at den ikke har mere minne

heller en t630 med mere minne enn 2 mm tynnere....

men de fleste som kjøper den blir nok de som ikke bryr seg om sånne ting... :ermm:

Lenke til kommentar
ikke orginalt nei... men det finnes mange rare deksler og speil til t610 etter at folk inså at det mangla  :ermm:

men SE greip fatt og la til det minste og verste som gikk ann...  :thumbdown: men det duger  :) 

edit: jeg hadde ikke speil med når jeg hadde t610 for en stund siden...  :roll:

designet er helt klart en av de største forskjellene  ( :sleep: )

:thumbdown:  dårlig at de ikke la til mere minne... vil heller at t630 skulle ha vært 2 mm tjukkere og hatt mere minne  :thumbup:

jeg fikk en t610 som var i den første forsendelsen som kom til norge (i juni) og den hadde vitterlig speil i seg.

Endret av godal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...