Timberland Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Av en eller annen grunn har w2k bestemt seg for å spontant låse seg på helt tilfeldige tidspunkter. Noen ganger skjer det like etter oppstart, noen ganger når jeg kopierer filer og noen ganger når jeg ikke gjør noen ting. Jeg har et MSI k7t-266pro med helt nyeste bios og de aller nyeste versjon av 4in1 driverene. Det virker som problemet har noe med 4in1 driverne for når jeg avinnstallerer dem så går ting greit, men jeg må ha dem innstallert ellers går ting så djevelsk treigt. Så kan noen være så snill å si meg om det vet noen løsning på dette problemet ? Lenke til kommentar
walestr Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Hei foreslår ...Om du nå trenger dem i det hele tatt da...at du instalerer gamle 4in1 drivere. Men forstår ikke hvorfor du plages med dem når du ikke trenger dem...Du sier jo at alt er bra når du avinstalerer dem. 4in1 er ikke alltid nødvendig..De kan som du ser og lage et helv....problem. Roger [email protected] Lenke til kommentar
ScorpioN Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Har akkurat samme problem! Fryktelig irriterende Lenke til kommentar
pc-killer1317 Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Har oppdaget at win2k har det med å henge seg eller skape kaos hvis agp-drivere blir installert og/eller hvis man endrer instillingene til denne. Maskinen min "hang" seg i ca 5 sek for så å virke i 3 sek, helt uten noen grunn. Dette skjedde etter ca 1 ukes bruk. Det eneste som jeg til nå har funnet ut at hjelper er å reinstallere win2k. Det hjelper kansje å laste ned servicepack'ene til win2k også. Har ikke testet det enda. (de er på ca 200mb tilsammen). NB: Du bør ha et annet operativsystem klart. Sist jeg prøvde på dette (noen dager siden), klarte ikke maskinen å installere win2k. win98se fungerte derimot greit. Bruker det inntil videre. Lenke til kommentar
MaxPain Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Ta og test denne settingen, hjalp i alle fall meg i win2k: http://search.microsoft.com/gomsuri.asp?n=...s/Q270/7/15.ASP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå