edge Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Heisann, Tenkte å oppdatere shit på PCen, og når turen kom til grafikkdriver så fikk jeg et kinkig problem. Oppdaterte til siste Nvidia-driver(372.70 tror jeg) og etter reboot så blir maskina stuck på velkomstskjermen til windows. Googla litt, og fant etter hvert ut at det var driveren som var problemet. Avinstallerte den og PCen starter som normalt, men nå uten grafikkdriver. Noen ideer til løsning? Husker ikke hva som lå inne fra før, så litt pes å drive å lete opp en gammel driver som funker og? Eller er det eneste løsning? Lenke til kommentar
stavros Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 En eldre driver vil nok være det beste alternativet foreløpig, evt en beta driver. Eventuell ytelseforbedring vil nok uansett være minimal. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Enig med stavros der , greit å vite hvilket skjermkort du har også. Generelt bør man være ekstra forsiktig med å oppdatere Nvidia drivere om man har et eldre skjermkort på Windows 10 , inntrykket mitt er at de prioriterer 9xx og 10xx serien og eldre skjermkort blir oppdatert en sjelden gang om i det hele tatt. Minner litt på hvordan Creative holdt på i en periode. Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. september 2016 Forfatter Del Skrevet 18. september 2016 Endte opp med å gå ned til 368.81. Forøvrig GT650m og Win7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå