Twinflower Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Orlando? Universal er der, og hvis dere drar før halloween kan dere få oppleve halloween horror nights (SOM ER KNALLBRA!). Edit: Oooops, så først nå at dere drar til sommeren, beklager, men fremdeles, kanskje å ta en titt på disney eller seaworld i orlando frister likevel? Har du vært på Universal? Jeg og madammen skal til Orlando (og NY og eventuelt DC) neste vår og vurderer å besøke Universal. Hovedpoenget med Orlando er å besøke Kennedy Space Center, men alle andre attraksjoner og severdigheter tas imot med takk Lenke til kommentar
Densto Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2016 Orlando? Universal er der, og hvis dere drar før halloween kan dere få oppleve halloween horror nights (SOM ER KNALLBRA!). Edit: Oooops, så først nå at dere drar til sommeren, beklager, men fremdeles, kanskje å ta en titt på disney eller seaworld i orlando frister likevel? Har du vært på Universal? Jeg og madammen skal til Orlando (og NY og eventuelt DC) neste vår og vurderer å besøke Universal. Hovedpoenget med Orlando er å besøke Kennedy Space Center, men alle andre attraksjoner og severdigheter tas imot med takk Jeg har vært i Orlando og universal studios. Hot tips, ikke dra ditt når det er høysesong. Herregud å mye kø! Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Mottatt Vi skal i starten av april Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Trenger ikke å være i Orlando for KSC. Bodd flere ganger i Fort Lauderdale og kjørt dit til KSC. Et stykke men er USA, så det går fint! Lenke til kommentar
reiselyst72 Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 (endret) Vi skal være i tilknytning Las Vegas, Los Angeles og San Francisco, vi har ikke noe i mot å kjøre noen timer bort fra byene så lenge vi holder oss i nærområdet. Flyr hjem fra SFO. Du kan lese et ruteforslag for roadtrip langs vestkysten av USA her. Men vær obs på at du ikke kommer over Tioga Pass som er nevnt å denne tiden av året (stengt pga snø). Personlig ville jeg nok heller reist til Florida i Januar / Februar, det kan faktisk være ganske så kaldt i Las Vegas på dene tiden av året. Endret 1. november 2016 av reiselyst72 Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Grand Canyon er direkte kaldt rundt nyttår, selv for en nordmann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå