H?rselsvern Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Har lagt merke til noen nye skilt i granfosstunellen? (tunellen på Ring 3, når man tar av til smestad hvis man kommer vestfra før lysaker.) Skiltene er lystavler uten innhold med ett rundt lys på toppen. Når jeg står i kø har jeg sett at lyset på toppen sporadisk blinker og at det kommer opp info på tavlen, men har aldri klart å se hva som står der. Er det noen som vet hva som står ? er så nysgjerrig tenkte med først at det var varsel om at man var blitt tatt i fotoboks, sånn type gjennomsnittsmåling, men det er vel ingen fotobokser i denne tunellen Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Kan muligens være tidstavle som viser hvor lang kø det er (eksempel tid til gardermoen etc) Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Jeg synes jeg så det blinke med FM-frekvensen til P1 en gang. Det ser ut til å være informasjonsskilt av noe slag? Det er jo ganske mange av dem i tunnelen. Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 28. september 2016 Forfatter Del Skrevet 28. september 2016 har sett veldig nøye nå i det siste og støtter at det står noe om FM frekvens, men hvorfor i all verden blinker de bare opp i noen sekunder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå