Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva betyr dette? Hva mener han?

Anbefalte innlegg

En av dere må jo ta initiativ, og hvis det ikke er han så er det jo deg?

Da slipper han jo det og kan bruke det i mot deg senere hvis du begynner å "mase" om noe mer seriøst.

Hold deg unna han en stund. Lat som du er litt "opptatt" og ikke svar med en gang han sender medling. Vent en time eller to mellom hver gang og gi bare nøytrale svar tilbake.

Da vil han (hvis han er interresert i noe mer seriøst) begynne å bli nyskjerrig. Hvis ikke, så gi opp. En gutt som virkelig er forelsket i deg vil ikke oppføre seg sånn.

Tusen takk for litt mer utfyllende svar! Dette har jeg allerede gjort, og da reagerte han med hvorfor jeg ikke skrev til han, om jeg ikke ville begynne å snakke med han igjen osv, og jeg skjønte ikke hva han mente med "begynne å snakke med han igjen". Da svarte jeg bare med at jeg ikke visste hva han ville, og derfor sa jeg ingenting. Og da sa han at han ikke visste hva han ville, men at han har følelser for meg og liker meg "så godt at han ikke vil lyve".

Anonymous poster hash: abf67...b06

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg flyttet lengre unna og kontakten ble dermed brutt, men han tok initiativ til å kontakte meg igjen, og sa at han savnet meg osv.

Bor du langt unna? Hvis du bor langt unna, kan det være at han ikke er interessert i noe avstandsforhold.
Bor ganske langt unna ja. Det kan hende, men er det ikke bare å si det da? Skjønner ikke all vendingen og vriingen på alt.

Anonymous poster hash: abf67...b06

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...