Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva betyr dette? Hva mener han?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han har lyst å ha regelmessig sex med deg men ikke ett forhold? Noe i den dur...

Når vi er sammen, er han absolutt ikke "desperat" eller nødvendigvis tar initiativ til å ha sex med meg. Vi har ikke hatt så mye sex heller. Han sier han har sterke følelse for meg, men ikke vet hva han vil, og at han heller ikke vil lyve siden han liker meg så godt. Skjønner ingenting???

Anonymous poster hash: abf67...b06

Lenke til kommentar

Det kommer ganske mye på situasjonen han er i. Det kan være mye forskjellig.
Kanskje han kom ut av dårlig forhold og orker ikke noe seriøst? Kanskje han skal begynne å studere, så det passer ikke helt med alt for seriøst forhold?
Kanskje han liker deg, men ser ikke på deg som kone-material, så han vil ikke love noe?
Eller, rett og slett, som Krozmar sier, han vil berre ha sex uten noe forpliktelser.

Lenke til kommentar

Han har lyst å ha regelmessig sex med deg men ikke ett forhold? Noe i den dur...

Når vi er sammen, er han absolutt ikke "desperat" eller nødvendigvis tar initiativ til å ha sex med meg. Vi har ikke hatt så mye sex heller. Han sier han har sterke følelse for meg, men ikke vet hva han vil, og at han heller ikke vil lyve siden han liker meg så godt. Skjønner ingenting???

Om du tilfredstiller sexbehovet hans er det vel kanskje faktisk følelser som er inne i bildet.. At han faktsik ikke er forelsket og sliter litt med at han bare er i ett forhold uten noe mer.. Kanskje han drømmer om en vakker prinsesse som skal falle ned fra himmelen som skal oppfylle alle behov.. Føler at han tar til takke med eller noe slik.. Og det vil uansett være helt jævlig å bassere ett forhold på for en mann...

Lenke til kommentar

Når en fyr sier at han liker deg og har sterke følelser for deg, men ikke vet hva han vil? Kan en gutt forklare hva i all verden dette betyr fra et "gutteperspektiv"?

Skjønner ikke hvordan du kan "like" noen så utrolig godt, men ikke vite hva du vil?

Lett...

Han er egentlig usikker på om han vil ha deg og vil ha deg litt på "vent" i tillfelle det dukker opp noe "bedre". Derfor så gir han deg samtidig beskjed om at han har sterke følelser for deg.

Lenke til kommentar

Kanskje han kom ut av dårlig forhold og orker ikke noe seriøst? Kanskje han skal begynne å studere, så det passer ikke helt med alt for seriøst forhold?

Kanskje han liker deg, men ser ikke på deg som kone-material, så han vil ikke love noe?

Eller, rett og slett, som Krozmar sier, han vil berre ha sex uten noe forpliktelser.

Han har aldri vært i noe forhold, og han studerer ikke. Jeg flyttet lengre unna og kontakten ble dermed brutt, men han tok initiativ til å kontakte meg igjen, og sa at han savnet meg osv. Han spurte om jeg var interessert i å snakke med han i det hele tatt siden jeg aldri startet samtalene og snakket først til han, og da svarte jeg med at jeg ikke gjorde det fordi jeg ikke visste hva han ville. Da sa han at han ikke visste, og at han liker meg så mye at han ikke vil lyve. Men hvordan kan noen si at de liker noen, men ikke vite hva de vil? Enten så vil du, eller så vil du ikke?

Som tidligere sagt, er jeg 100% sikker på at sex er utelukket som en av grunnene,

Lenke til kommentar

Når en fyr sier at han liker deg og har sterke følelser for deg, men ikke vet hva han vil? Kan en gutt forklare hva i all verden dette betyr fra et "gutteperspektiv"?

Skjønner ikke hvordan du kan "like" noen så utrolig godt, men ikke vite hva du vil?Anonymous poster hash: abf67...b06

Lett...

Han er egentlig usikker på om han vil ha deg og vil ha deg litt på "vent" i tillfelle det dukker opp noe "bedre". Derfor så gir han deg samtidig beskjed om at han har sterke følelser for deg.

Har tenkt på det samme, men hva er greia med å snakke til meg hver dag og ta initiativ til å starte samtaler osv da? I det hele tatt bryte opp kontakten etter en god stund siden jeg flyttet? Skjønner bare ikke hvor han vil. Er det så vanskelig å være åpen og ærlig?

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan du kan "like" noen så utrolig godt, men ikke vite hva du vil?Anonymous poster hash: abf67...b06

Lett...

Har tenkt på det samme, men hva er greia med å snakke til meg hver dag og ta initiativ til å starte samtaler osv da? I det hele tatt bryte opp kontakten etter en god stund siden jeg flyttet? Skjønner bare ikke hvor han vil. Er det så vanskelig å være åpen og ærlig?

Spenning :)

Lenke til kommentar

Han har aldri vært i noe forhold, og han studerer ikke. Jeg flyttet lengre unna og kontakten ble dermed brutt, men han tok initiativ til å kontakte meg igjen, og sa at han savnet meg osv. Han spurte om jeg var interessert i å snakke med han i det hele tatt siden jeg aldri startet samtalene og snakket først til han, og da svarte jeg med at jeg ikke gjorde det fordi jeg ikke visste hva han ville. Da sa han at han ikke visste, og at han liker meg så mye at han ikke vil lyve. Men hvordan kan noen si at de liker noen, men ikke vite hva de vil? Enten så vil du, eller så vil du ikke?

Som tidligere sagt, er jeg 100% sikker på at sex er utelukket som en av grunnene,

Kontakten ble brutt og dere er fremdeles kjærester.. Nå tror jeg egentlig dere ikke er sammen, han ønsker å finne kjærlighet og du er ikke i nærheten.

Over en viss tid, så sant man ikke drar til antarktis eller jobber på nordsjøen så holder man jo kontakt med dama daglig...

Endret av Krozmar
Lenke til kommentar

Som tidligere sagt, er jeg 100% sikker på at sex er utelukket som en av grunnene,Anonymous poster hash: abf67...b06

Kontakten ble brutt og dere er fremdeles kjærester.. Nå tror jeg egentlig dere ikke er sammen, han ønsker å finne kjærlighet og du er ikke i nærheten.

Over en viss tid, så sant man ikke drar til antarktis eller jobber på nordsjøen så holder man jo kontakt med dama daglig...

Vi var aldri kjærester, vi holdt kun på.

Lenke til kommentar

At dette kjem frå ei dame, er vel mildt sagt ironisk.

Kanskje han rett og slett seier det som det er, at han ikkje er sikker på han vil enda.

Går vel ut ifrå at du er ute etter eit seriøst forhald sidan du spør om dette, men sidan du aldri har tatt initativ til ein samtale, kan man jo lure på kor investert du er i forhaldet.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Han vil ha sex, men ikke forhold.

Han vil ha sex, men tar ikke særlig initiativ til sex heller? Gir bare ikke mening

Tipper han er klar over at han utnytter deg og er en fin fyr som har litt kvaler med akkurat den biten.

Lenke til kommentar

En av dere må jo ta initiativ, og hvis det ikke er han så er det jo deg?

Da slipper han jo det og kan bruke det i mot deg senere hvis du begynner å "mase" om noe mer seriøst.

Hold deg unna han en stund. Lat som du er litt "opptatt" og ikke svar med en gang han sender medling. Vent en time eller to mellom hver gang og gi bare nøytrale svar tilbake.

Da vil han (hvis han er interresert i noe mer seriøst) begynne å bli nyskjerrig. Hvis ikke, så gi opp. En gutt som virkelig er forelsket i deg vil ikke oppføre seg sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...