Duppsko89 Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 (endret) Hei Da jeg var guttunge på 10-12 år (rundt år 2000, tror jeg, kanskje senere...) så var det en kjekstype i butikken. Som hadde kjeks som minner litt om havreflarn i både smak og konsistens, men den hadde vaniljeaktig fyll (fast fyll) mellom kjeksene. Ganske søt kjeks, men kanon god! Tror pakken var oransj, men det er noe jeg kan "ha fått for meg" :-) Noen som vet hva den het? Kan ikke si at jeg har snublet over den de siste årene. Endret 16. september 2016 av Duppsko89 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 http://www.swenztaste.co.nz/product/French-Waffles-Vanilla-Cream.html Ikke disse her du tenker på? Lenke til kommentar
Duppsko89 Skrevet 16. september 2016 Forfatter Del Skrevet 16. september 2016 Nei, men de er i samme gaten... men det var forresten en sylinderformet/standard kjekspakkeform. Størrelsesmessig som bixit og vil si at kjeksen var en miks av nettopp bixit og havreflarn:-) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 (endret) Jeg husket også fra da jeg var ung. De var plutselig ikke i butikken lenger, før jeg fant de når jeg flyttet til england for et par år siden... Endret 16. september 2016 av ahpadt 2 Lenke til kommentar
Duppsko89 Skrevet 16. september 2016 Forfatter Del Skrevet 16. september 2016 Ser veldig riktig ut ja, er de fortsatt like gode...? :-) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Ser veldig riktig ut ja, er de fortsatt like gode...? :-) Ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå