Kimmix Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Har et merkelig problem der venstre piltast fungerer kun når jeg holder inne left ALT.. Har prøvd tastaturet på en annen PC, og den fungerer normalt der. Finner ingenting jeg har bindet tasten til heller, så har rett å slett ikke peiling på hvorfor jeg absolutt MÅ presse ALT for at jeg skal bruke venstre piltast?? Lenke til kommentar
Khrathrox Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Har du sjekket skjermtastatur? der ser du som oftest om det er noen taster som har "hengt" seg. Lenke til kommentar
Kimmix Skrevet 16. september 2016 Forfatter Del Skrevet 16. september 2016 Har du sjekket skjermtastatur? der ser du som oftest om det er noen taster som har "hengt" seg. Jepp, må også trykke på ALT for at venstre piltast skal funke i skjermtastatur.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 (endret) Slått av accessibility features som sticky keys o.l Endret 18. september 2016 av syar2003 Lenke til kommentar
Kimmix Skrevet 18. september 2016 Forfatter Del Skrevet 18. september 2016 Slått av accessibility features som sticky keys o.l Jepp, alt er av.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Da vet jeg ikke gitt. Husker godt Nvidia hotkey service "stjal" alt-gr +2 for å skrive @ . Prøv en clean boot med kun microsoft services. https://support.microsoft.com/en-us/kb/929135 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå