Espen Jansen Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 For Honor er ikke som andre krigsspill.SNIKTITT: For Honor Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 (endret) Ble dette testet på PS4 eller pc? Jeg er fortsatt usikker på hvilken plattform man bør velge her. Sikkert bra med force feedback og stor skjerm på PS4, men jeg er mer fortrolig med PC, samt kanskje litt lettere mtp organisering i multiplayer etc. Interessen min for dette spillet har vært på og av. Multiplayer har hele tiden sett bra ut, men noe av singleplayer virker borte vekk. Dog er det også singleplayer som virker greit nok. Så nå er nok interessen der igjen. Endret 16. september 2016 av maanemann Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 16. september 2016 Forfatter Del Skrevet 16. september 2016 Ble dette testet på PS4 eller pc? Jeg er fortsatt usikker på hvilken plattform man bør velge her. Sikkert bra med force feedback og stor skjerm på PS4, men jeg er mer fortrolig med PC, samt kanskje litt lettere mtp organisering i multiplayer etc. Spillet er testet på PS4. ^^ Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 (endret) Ble dette testet på PS4 eller pc? Jeg er fortsatt usikker på hvilken plattform man bør velge her. Sikkert bra med force feedback og stor skjerm på PS4, men jeg er mer fortrolig med PC, samt kanskje litt lettere mtp organisering i multiplayer etc. Spillet er testet på PS4. ^^ Hvorfor de siste tegnene? Fikk du følelsen av at dette primært er et PS4 spill? Endret 16. september 2016 av maanemann Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 16. september 2016 Forfatter Del Skrevet 16. september 2016 Fikk du følelsen av at dette primært er et PS4 spill? Vel, det er jeg ikke sikker på. Vil kanskje likevel tro det er et spill som fungerer bedre med håndkontroller, kontra mus og tastatur. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Dette er helt klart et spill best spilt med en håndkontroller. Det er det ingen tvil om. Bra det finnes X antall forskjellige til PC Lenke til kommentar
NoirNow93 Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 jeg skal skaffe det for pc, konsoller kan dra til helvete Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Synes det er snodig at denne myten om at PC ikke har håndkontrollere lever fortsatt. Og særlig at en side som dette er med på å holde den i live. 1 Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 17. september 2016 Forfatter Del Skrevet 17. september 2016 Synes det er snodig at denne myten om at PC ikke har håndkontrollere lever fortsatt. Og særlig at en side som dette er med på å holde den i live. Hva tenker du på da? Jeg nevnte bare at det antagelig fungerer best med håndkontroller – sa ingenting om at det ikke kan spilles med håndkontroller på PC (noe jeg regner med at de fleste spill kan i disse dager). 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Spillet er nok best med håndkontroller. Derfor er det greit at man kan koble en vanlig USB-kabel til xbox-kontroller. Slipper å laste ned noe programvare eller drivere. Bare "plug in and play". Når det er sagt gleder jeg meg enormt til dette spillet. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 99% som spiller på PC har jo en XBox kontroller som fungerer 100% som på konsoll. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 (endret) Synes det er snodig at denne myten om at PC ikke har håndkontrollere lever fortsatt. Og særlig at en side som dette er med på å holde den i live.Hva tenker du på da? Jeg nevnte bare at det antagelig fungerer best med håndkontroller – sa ingenting om at det ikke kan spilles med håndkontroller på PC (noe jeg regner med at de fleste spill kan i disse dager). Det var mer måten du skrev det på. Det ga inntrykk av at det ville være enklere å spille på konsoll med kontroller, enn med på PC med mus og tastatur. Skal ikke se bort i fra at jeg feiltolket det. Er så vant til at folk ser på meg med vantro når jeg sier jeg spiller FIFA på PC. "Hva??? Spiller du FIFA med tastaturet???". Endret 17. september 2016 av Stor Oddnoga 1 Lenke til kommentar
tindfoting Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Håper virkelig de utvikler en skikkelig bra spill for singleplayer, da jeg ikke er fan av multiplayer. Så ut som et soleklart kjøp, inntil jeg hørte om satsningen på MMO-delen Lenke til kommentar
Avean Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Håper virkelig de utvikler en skikkelig bra spill for singleplayer, da jeg ikke er fan av multiplayer. Så ut som et soleklart kjøp, inntil jeg hørte om satsningen på MMO-delen Er bare 4v4 så langt unna et MMO Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Håper virkelig de utvikler en skikkelig bra spill for singleplayer, da jeg ikke er fan av multiplayer. Så ut som et soleklart kjøp, inntil jeg hørte om satsningen på MMO-delen Er bare 4v4 så langt unna et MMO Så det er best med kontrollere og det er bare 4vs4? Hvorfor skal man spille dette når man har medieval warfare fra torn banner? Lenke til kommentar
Snikburz Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Har prøvd spillet litt i lukket Alfa (XOne), og foreløpig er jeg ikke helt bergtatt. Kampsystemet tar litt tid og venne seg til, og virker veldig klossete foreløpig, men det bedrer seg gjerne. Men det ser unektelig pent ut. For meg avhenger nok mye av om de lager en god enspillerkampanje. 1 Lenke til kommentar
Iglooo Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Har bare en ting og si; Spilt technical alpha en stund. Når det også hadde NDA. Spillet er ganske kult! Liker det ganske godt. Prøvde med både mus/tastatur og xbox 1 kontroller. Eneste minuset med spillet, dette er seriøst det eneste spillet som har klart å få meg sint. Sånn bokstavelig talt, sint. Så er du typen som kan bli hissig av en CS match eller noe annet? Styr unna, jeg er en rolig gamer. Men kameraten min som kan bli litt vel "livlig" av å spille, skriker så jeg hører blodkarene sprekker og fråden står ut av kjeften på han i dette spillet. Bare ha det i bakhodet før du spiller det haha. 1 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Jeg klarte aldri joine en match i Alpha beaten engang, så slakt for min del. Lenke til kommentar
WourN Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Jeg har fortsatt ikke fått med meg hva spillet er for noe. Er det åpen verden med historiedel (ala skyrim/witcher) Eller er det bare duellering? Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Jeg har fortsatt ikke fått med meg hva spillet er for noe. Er det åpen verden med historiedel (ala skyrim/witcher) Eller er det bare duellering? Er bare 4v4 i arenaer, i tillegg er det historiedrevet singleplayer, men meget lineært virker det som. Samt at jeg tipper det er mange enkeltoppdrag med videosekvenser eller lignende i mellom (kampanjestil) slik spill var før i tiden. Så får man noen nye abilities etterhvert (slags levlesystem) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå