Bruker-308643 Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Hei, jeg skal ta opp fremmedspråk nivå 3 programfag som privatist og lurer på hvordan blir nivå 3 fremmedspråk blir ført på vitnemålet? Får jeg to karakterer muntlig og skriftlig eller bare en karakter? I tillegg vil karakteren fra nivå 2 stå som vanlig karakter som kan påvirke snitte mitt, eller vil det bare stå bestått? Lenke til kommentar
mattamat Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Fremmedspråk nivå III [3] Privatister skal gå opp til skriftlig og muntlig eksamen. Skriftlig eksamen blir utarbeidet og sensurert sentralt. Muntlig eksamen blir utarbeidet og sensurert lokalt. Lenke til kommentar
Bruker-308643 Skrevet 16. september 2016 Forfatter Del Skrevet 16. september 2016 Fremmedspråk nivå III [3] Privatister skal gå opp til skriftlig og muntlig eksamen. Skriftlig eksamen blir utarbeidet og sensurert sentralt. Muntlig eksamen blir utarbeidet og sensurert lokalt. Hahaha, hva mente du her? Lenke til kommentar
mattamat Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Du får to karakterer, samt du kan få de lavere fremmedspråkene godskrevet som bestått. Lenke til kommentar
Bruker-308643 Skrevet 16. september 2016 Forfatter Del Skrevet 16. september 2016 Du får to karakterer, samt du kan få de lavere fremmedspråkene godskrevet som bestått. Men når jeg vil regne ut snitt mitt, vil nivå 2 telles som et fag? Lenke til kommentar
pew pew Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Du får to karakterer, samt du kan få de lavere fremmedspråkene godskrevet som bestått. Men når jeg vil regne ut snitt mitt, vil nivå 2 telles som et fag? Hei! Har vært borti lignende problemstilling som deg, og må dessverre skuffe deg og si at nivå 2 da faller bort om du tar nivå 3 ... MEN såvidt jeg forstod det riktig, kan det hende at det går an å beholde en av de lavere nivåene i det fremmedspråket så lenge det har gått som et fellesfag. Om du ikke blir klok av dette så skjønner jeg deg godt, fikk det veldig dårlig forklart på telefon jeg også. Gå ihvertfall ut ifra at du da står igjen med bare M+S privatistkarakter i det fremmedspråket du skal ta opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå