Gjest Slettet+89234341 Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Husker jeg en gang påpekte ovenfor noen som hadde disse håpløse digitale signaturenhetene med unøyaktig resistiv skjerm at det var rart de ikke hadde byttet til kapasitiv teknologi, og fikk som svar at det ikke var lov fordi pennen måtte være spiss. Dette har sett ut til å være tilfellet overalt siden den gang, men så kom han på telenorbutikken med ipad og kapasitiv penn da jeg skulle signere der. Kan noen bekrefte eller avkrefte om det jeg orginalt hørte var riktig? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Kan ha spiss penn på kapasitiv skjerm. Samsung Note-serien har det, og det er mange tegnebrett som bruker denne teknologien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Kan ha spiss penn på kapasitiv skjerm. Samsung Note-serien har det, og det er mange tegnebrett som bruker denne teknologien. Nå har de digitizer i tillegg til touchskjermen, men det var uansett ikke det som var poenget her Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Så vidt jeg vet finnes det ingen lovfestede krav til hva slags verktøy som kan brukes for signering. Det er noe partene blir enige seg i mellom - kullstift og pergament vil således kunne være helt kurant. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå